Gå til innhold

Helvets dustefolk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer egentlig med folk om dagen? Syns alle klager over at gubben eller kjerringa er så fæle, hvorfor i all verden få barn med dem da? Og jada, det skjer uhell, men faen da, har alle glemt prevansjon og sunn fornuft? Er så herlig lei av å høre "nei babyen var ikke planlagt, og forholdet var så dårlig fra starten at det gikk til helvete før ungen ble født" SKJERPINGS!!!! Barn skal være ønsket av begge parter, ikke et uhell! Et uhell er når man søler saft på gulvet eller kræsjer bilen på Rema 1000.... Nesten så man begynner å lure på om folk er dumme som tror de kan ha casual sex med gud og hvermann annenhver helg uten prevansjon og ikke bli gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette var jo veldig nyansert og velskrevet..... Bla, bla, bla

Hilsen ikke alenemamma, uten uhellbarn + god økonomi

Men vet at verden ikke er bare svart/hvit og at jeg har hatt litt flaks i livet.

Og så må du lære deg å skrive riktig. Lurer på om folk er dumme? Så mange skrivefeil (til og med i tittelen) som du har så hadde jeg vært forsiktig med det utsagnet.

Skrevet

skal man si til dette da??

nå er jeg "dessverre" en person som blir gravid MED og (selvfølgelig) uten prevansjon...

2 ganger med nøyaktig p-pille bruk å 1 gang med nøye kondom bruk..

kunne selvfølgelig ha levd livet mitt i sølibat, men hvor trist hadde det ikke blitt da?? (er forresten sterilisert etter 5 barn nå..) samme far da..:)

men blir ikke sjokkert om jeg blir gravid nå også..

ellers er jeg faktisk litt enig med deg, virker som at noen tar for lett på det å bli foreldre..

Skrevet

Var jo litt i overkant krasst skrevet, men jeg ser poenget ditt, og må innrømme jeg tenker det samme når jeg sitter og leser her inne, eller hører om historier fra bekjente ol!!

Hvorfor i alle dager prøver man å få barn med en person man ikke har troen på som ektefelle/livspartner/forelder!!!!!????? WHY!?

jeg har selv noen lengre forhold bak meg, hvor det sikkert kunne ha blitt barn fordi vi var "gamle nok", bodde sammen og var sammen en stund, slike ting som gjerne folk bruker som argumenter..... MEN LADRI i verden om jeg ville hat noen av dem som pappa til mine barn, og da gjør jeg faktisk det som skal til for at det IKKE skal skje! Seff kan en være uheldig- og selv da finnes det valg!

S-E Ulvund sier at det verste man gjør mot barn, er å leve sammen i dårlig forhold for barnas skyld! Å leve sammen med et menneske som man ikke har det bra sammen med, lærer barna utrolig mange mellommennesklige ting som ikke gjør seg for utviklingen for å bli et "godt menneske". misforstå meg rett....

Jeg er av den oppfatning at vi alle er ansvarlig for våre handlinger og våre liv- og det finnes alltid et valg!!!

Slutt å sutre, ta et valg om du ikke trives med situasjone og la det ikke gå utover de stakkars barna- de ha rikke bedt om det!!!!!!

Arrrrghh

Skrevet

HI her, skrivefeilene kommer vel av at jeg var så oppildnet når jeg skrev, at jeg dreit i skrivefeil, men det er tydeligvis lesbart, så gi nå faen i akkurat det! Og folk som faktisk bruker prevansjon men bli gravide fordet var faktisk ikke i min målgruppe. Man kan da ikke noe for at pilla ikke funker og kondomet ryker... min målgruppe er de som ikke tenker over at man faktisk kan bli gravid når man har sex, og selvom dette høres ut som ei vannvittig korttenkt utsagn, så må det jo være det disse menneskene som sier "Å faen, jeg ble visst gravid når jeg hadde sex med han der på festen selvom han hoppet av i svingen" tenker..... Men skyt gjerne budbringeren, jeg sier bare som så at det er alt for mange som ikke tenker langt nok frem. SLUTT Å KALLE BARNA UHELL! og bruk huet for helvete <-- se, jeg stavet det riktig!!

Skrevet

vet om ei som ble gravid etter sterilisering jeg faktisk... så eh... ingen prevensjon er sikker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...