Gå til innhold

Barnetv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme jeg blir rimelig irritert når jeg lar barnet mitt se på Dora The Explorer. Jeg har mest lyst å nekte henne, men hun liker å se på det. Men fy fan så dårlig underholdning som lages til barn idag.

Jeg ble kjempe glad da jeg så Fraglene kom på igjen.

Er heldigvis ikke bare dårlig barnetv som lages idag da. Ugler i mosen er topp.

Hva liker dere og hva syns dere er pyton?

(Uhu og barnas supershow syns jeg også er dårlig)

Syns lista for underholdning for barn idag er LAV!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sendes UTROLIG mye dritt for tiden ja!

Men er et spesielt program som fikk nakkhårene til å reise seg hos meg, så forferdelig dårlig var det! Husker ikke helt hva det heter - men det går på NRK super, og er noe Teletubbies-lignende. Og siden jeg synes Teletubbies burde ha en ØVRE aldersgrense på 1,5 - 2 år, så liker jeg absolutt ikke programmer som spiller på samme greia.

Men det var ett ord som gikk igjen, og det var ikke mange ord som ble sagt. Og det var "opsideisi". Og jeg fikk helt fnatt av det! Ikke akkurat underholdende, ikke noe å lære av, barna lærer jo å snakke babyspråk av det!

Skrevet

Ha ha, du snakker jo om Drømmehagen! Jeg synes det er helt topp jeg, og de fleste barn elsker det. Det har jo fine farger og morsomme figurer, skjønner ikke helt hva som er så ille med det. Det er underholdning for de helt små.

Skrevet

Ja, drømmehagen ja.. :P

Ja, for de helt små ja.. og jeg kommer nok til å vise Teletubbies-greier til barnet mitt, men skal knekke cd-plata i to så snart barnet er 2 år gammelt :P

Jeg får helt spunk av 5-åringer som sitter å ser på Teletubbies..

Skrevet

Jeg HATER heismann Hå og gnottene, ja...og Lillefot...

ellers så er vel det meste greit tror jeg. Men det er mye jeg ikke liker på andre barnekanaler (grrrr).

Hvor er Alf er litt halvirriterende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...