*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Sitter akkurat nå å putter i meg ost og kjeks, da tanken slo meg. Kan jeg spise umodnet ost?
pia*fødeklar* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 så lenge den er pasteruisert og så fersk så mulig er det ikke noe problem
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Hvordan vet jeg om den er pasteruisert? Det står nemlig ikke noe på pakningen.
pia*fødeklar* Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 søk på matportalen.no, eller ta kontakt med produsenten:) selv om det skulle være en som ikke er pasteruisert så er det ikke så stor fare for noe, men det er en forhåndsregel akkurat som med spekemat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå