En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Vi har tatt bilder hos fotograf, og skal forstørre opp noen i 15x20 og gi i julegaver. Men siden det er såpass dyrt å forstørre opp så mange hos fotografen, så har jeg scannet det største bildet vi har, som er 25x30 (ca), og skulle bestille forstørrelser hos japan foto. men den sier det er for dårlig kvalitet, ja så dårlig at det kommer til å bli veldig dårlig.. men hvorfor blir det det, når bildet jeg forstørret var så stort?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Fordi mange fotografer gjør noe med bildene slik at de skal bli dårlige når noen forsøker å fremkalle dem andre steder..
Dronningen! Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Det blir nok så dårlig kvalitet fordi det du gjør er ulovlig! I følge bakermester Harepus smaker stjålne pepperkaker surt og kjøpte kaker søtt:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Trolig har du scannet det med for lav oppløsning, skal ikke være noe problem når du skal kjøpe det i mindre størrelse enn det orginale. Prøv igjen og still opp oppløsningen på scanneren...
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Fordi det ikke er lov å forstørre og fremkalle på egenhånd. Jeg har scannet inn et bhgbilde av barna mine, og det ble kornete. Er en grunn til at det blir sånn
Gjest Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Er ikke meningen at du skal gjøre det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå