Gå til innhold

Hva kjøper dere til mannen deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss dele tips og idèer:) Håper på mange svar på denne, slik at kanskje vi som sliter mest kan plukke opp noen tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her blir det et pc-spill som han har ønsket seg (Fallout 3) og sesong 1 av Californication, en serie som han liker godt :)

Skrevet

Mobil

Skrevet

Stilig jakke! =) Er såå fornøyd! Dette pleier å være det vanskeligste, og nå er jeg ferdig allerede! FØR første desember!

Skrevet

kKokke, parfyme-sett, pen-bukse og pen-genser. Blir mye under treet til han i år, men han kjøper seg aldri noe ellers. Pluss Nintendo, og et par dvd'er.

Skrevet

han digger Varg Veum så han skal få alle filmene som er kommet ut med ham, mener det er kommet noen samlebokser nå, og så et forstørret bilde av ham og ungene fra dem..

Skrevet

Jeg tenkte litt på ipod og dings til å koble den til i bilen hans men så skjønte jeg at ny forsterker (eller gavekort til det, han storkoser seg med å lete rundt etter "den rette") og klær faktisk var mer ønsket, så da blir det vel noe nedi den gata. Pleier vanligvis ikke bruke så mye penger, men i år fikk han ikke bursdagsgave siden jeg var dritdårlig på den tiden og knapt kom ut av soverommet... Vi har snakket om å kjøpe nytt kamera til hverandre også, så da blir tingen utenom litt mindre.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe gitar, men det har han allerede fått av faren sin. Han ønsker seg tursko og bukse så det ender vel med det tenker jeg......

Skrevet

Står mellom kompaktkamera, PS3 eller slalomski/sko/staver.

Alternativt kamera og en av de to andre... Vi trenger igrun et kompaktkamera... hehe

Skrevet

Lommebok

Den han har faller snart fra hverandre!

Skrevet

Ingen aning hva jeg skal gi i år, men tidligere har han bla. fått ett flott lommeur med lenke

Skrevet

Masse gode forslag her nå! Kom gjerne med enda flere forslag:)

Skrevet

Xbox-spill som han ønsker seg. Og kanskje noe annet, men det kommer an på hva summen på lønnslippen er 12. desember.

Skrevet

Fleecebukse og ull-longs. Kjedelig, men han er så lite materialistisk så valgene står mellom verktøy eller bruksklær.

Skrevet

Har kjøpt fin skjorte/bukse.

Blir sikkert noe mer klær eller morgenkåpe...

Fra ungene, fra meg blir det klokke:P

Skrevet

Har kjøpt barbermaskin til han i år.. Han har ønsket seg det veldig lenge, men har ikke hatt råd før i år.. :) Han kommer til å bli kjempe glad :)

Skrevet

Sambo ønsker seg ikke noe spesielt. Han bryr seg ikke så mye om julen.. ikke bursdag heller.. vel sier han da. Tror nok ikke han er så lite begeistret for julen som han sier, men det meste av hva han sier er nok for å distansere seg litt, siden han stort sett er på jobb i julen, (hvertfall annenhver) ¨Han jobber til sjøs, og da går det ikke an å gå og tenke på hva han går glipp av.. Nå er det jo i tillegg verre siden han har blitt pappa. Første gang han feirer jul med snuppa i år, hun er 2,5år

Han sa for lenge siden at han ønsker seg elektrisk tannbørste - Braun Thriumf sin.. Så den lurte jeg på om jeg skulle kjøpe i år.. Men så lurte jeg på om det kanskje ble litt dumt, siden jeg helt sikkert kommer til å bruke den selv? Tror kanskje det er noe han kommer til å bruke da..

Ellers har han ikke brukt noe av det jeg har kjøpt til han.

X-boxen jeg kjøpte før snuppa ble født falt veldig i smak, men ble bare brukt en liten stund. Så veldig kjedelig å kjøpe noe til han.. Han blir glad for det han får, men kjedelig når jeg ser at det bare blir liggende.,,

Får sjekke denne tråden om en stund igjen.. hehe. kanskje jeg får flere tips selv?

Skrevet

Mobil fra meg, og genser fra gullet :) også en ekstra gave fra meg som jeg fikk tips om her :) en pose pop-corn, teppe og et gavekort på en dvd :)

Skrevet

Min har bursdag uke før jul, da får han:

Band of Brothers samleboks i Blue-Ray

Gudfaren samleboks i Blue-Ray

Pondus kalender for 2009

Til jul:

En skikkelig fin whiskey karaffel

1 års abo. på Pondus

Billetter til Anne Kath H. show som vi kan gå på i januar (jeg har ornda barnevakt)

Skrevet

Flotte idèer!

Jeg vurderer selv ipod til mannen, men er så i tvil om han vil bruke den.. Vil så gjerne komme opp med en fantastisk god og original idè som jeg bare vet 100% at han blir glad for! ..og det er enklere sagt enn gjort:)

Skrevet

Foreløpig har jeg kjøpt Pondus boka og Bjørn Borg bokser, dette ligger alltid under treet. Får vel finne på en ting til som kan være av litt spenning;-) Kanskje GPS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...