Gå til innhold

Here we go again: symptomjakt november-08!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke lurt, men klarer jo ikke tenkte på noe annet likevel. Det er vel flere her inne som går og grubler og venter på tante f.t????

Mine symp.er:

øm livmor og kjennes ut som mensen, er på dag 29 i syklus, men har normalt sett veldig laaange syklusser. Også vondt i korsryggen.Noen flere i disse dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj spennende!!

Jo jakten er i gang her også.....selv om det er alt for tidlig.Jeg prøver å kjenne etter om egget fester seg i disse dager ....!!! (overdriver litt...?)

Hadde positiv el test 18 og 19 nov. Så uka som kommer er spennende for min del. Har billigstrimler liggende så her blir det nok tidlig testing. Eier jo ikke selvdisiplin da.

Foreløpig ømme pupper, men det er jo det samme enten det er graviditet eller ikke.

Skrevet

...og stikkinger i brystvortene...

....og munsår.....

....og dårlig smak i munnen...

...lurer på om jeg skal ta en el-test i morgen tidlig, eller i kveld før jeg legger meg...???????

Skrevet

er så veldig spent på deg nå bollus : D Hvordan gikk testingen???

Skrevet

Har jo svart på en annen tråd, men bare for å avslutte denne tråden for min del, så er jeg altså GRAVID! testet positivt i dag,, 2 ganger...! Har ikke mer symptomer enn det over. pluss at jeg får vondt i magen av å sitte forovervøyd for lenge og sinnsykt mye strekk i lyskene.

Tjorven-trodde du at du skulle finne meg her inne siden du ikke fant meg på skravletråden??? :-))))) he-he

Skrevet

jaaaa...lette overalt etter svar fra deg ; D Er så glad for din del nå!!!

Nyt magen!! Klem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...