~sjiraff~ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Mamma, ikke sant du har en jobb? Jo.. Ja, jobben din er jo å rydde og vaske og skifte bleie og sånn.. Ja, men det er jo pappa sin jobb også... jaaaaaa (dro veldig på den..) Også har jeg jo en annen jobb også. Ja, du handler. Tenk å handle som jobb da.... Hmmm... Da skjønner jeg at det er på tide at pappaen går ut i permisjon og jeg kommer meg i jobb igjen.,..!
Mille** Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hehehe.....tanta mi hadde en lignende opplevelse, bare at hun er hjemmeværende (dvs ufør) med 2 barn på 8 og 9 år. Gutten kom hjem fra skolen og sparket av seg skoene, slengte fra seg jakka på gulvet sammen med votter og luer. Fikk beskjed om at plukke opp etter seg, hvorpå gutten svarer, "men mamma, det er jo din jobb!" Det ble oppvask, for å si det sånn. ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Haha, utrolig bra :oD Matilden min er veldig klar på navnet på bedriften jeg jobber i, men jeg tror ikke hun har den fjerneste anelse om hva jeg gjør der hele dagene - mest sannsynlig tror hun vel jeg spiser sjokolade siden kollegene mine har en hang til å tilby det de få gangene hun er innom, hehe...
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 hehe søt da! Her måtte jenta mi være med meg på skolen en dag og vi lærte om etologi på gris. Altså trodde hun at jeg lærte om gris, og den kunne jo ho også masse om... Og en annen dag når hun spurte hva jeg hadde gjort på skolen sa jeg at jeg hadde hatt enda mer om gris. Da ble hun ganske oppgitt og sa "jammen, kan du ikke snart alt om gris nå, sånn som jeg"
Nemofish Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Haha... Så morsomt=) Jeg er lærer på 1. trinn, og for et par uker siden spurte en elev meg: "Marie", hvor jobber egentlig du? Jeg: Jeg jobber her jeg. Det er å være lærer som er jobben min. Visste du ikke det? Elev: Nei. Jeg trodde kanskje du jobba i bank jeg. =) Så mange gullkorn i løpet av dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå