Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 vi bruker bacon/flesk, potetmos og kålrabistappe
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 skal man ikke ha grønnsaker i?
erteposen + 4 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Tror ikke grønnsaker er så veldig vanlig. Har litt kliserhjerne når det kommer til oppskrifter, og akkurat denne oppskriften er mye diskutert her inne. Noen brukte bacon, pølse eller begge deler. Noen brukte ost. Noen få har jeg sett med grønnsaker. En oppskrift som en fikk mye skryt av var med: God hjemmelaga potetmst av 5-6 store poteter, blandet med god ost. 1 pakke bacon i biter stekes og 4 pølser på slutten. Ta til side. Surr purre og sopp, og bland alt sammen og tilsett bacon/pølse og pepper. Server det på toppen av mosen. Hun mente det var godt med friske erter, brokolli og paprika i blandingen også.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 jeg lager brennende kjærlighet slik: Pølse biter, baconbiter og løk stekes isammen på panne. i oppskriften står det potetmos, men synd det er enda bedre med spagetti faktisk.. mmmmm kjempe godt.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hehe.. Tror det er mange variainter av denne;) Jeg lærte av ei jeg jobbet med å lage: Kjøttdeig med løk, bland i tomatpuré, potetmos oppå dette, og ost på toppen. Gratineres i ovnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå