* * felicia** Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Gud bedre, jeg er så hormonell om dagen; dvs gretten og amper, og lettrørt og alt det der. Og i dag fikk jeg parkeringsbot på 700 kr - selv om jeg hadde parkeringskort liggende GODT synling. Jeg kjente at begeret fløt over og heldigvis for parkeringsselskapet har de bare telefontid til kl 16. Hehe. Men er det flere som er hormonelle? Flere med litt kortere lunte? Eller flere som sipper av rørende programmer på TV. (By the way, så siste episode av "den store reisen" på lørdag, snufs - da ble jeg rørt ja).
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jepp, har hatt en sint tlf samtale til et internett selskap + klikket i vinkel på gubben! huff, stakkar, han som får unngjelde!
rima Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Uff, ja, kjenner at lunta er kortere. Har skjelt ut en offentlig etat i forbindelse med jobben og ga dem så øra flagret. Ellers merker jeg at jeg krangler mer på jobb for å få igjennom min synspunkter i saker. Rart de ikke tar hintet om hva som skjer med meg. Er vanligvis rolig og avbalansert. I dag fikk vi ei feil regning fra Telenor - stakkars dem i morgen når jeg ringer! Enda godt at vi har hormoner å skylde på for våre utbrudd!!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 ja, kjenner at jeg mister liksom kontrollen over raseriutbruddet! Ikke akkurat som pms, der jeg kunne dempe meg selv.. Tenker gubben teller uker til graviditeten er over, så jeg kan bli meg selv igjen! he he Men da er det vel ammetåken som slår inn! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå