Gå til innhold

hva feiler det menn ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva som feiler menn !! At de kan være så ondskapsfulle og drittsekker, jeg trodde det gikk bra denne gangen og han sa han var forelsket i meg og ga meg masse falske forhåpninger, jeg fulgte alle "reglene" var ikke dum og naiv, så faen skjer dette.. jeg er sikker på han skal dumpe meg når som helst.. Blitt hemlighetsfull og unngår meg, det gjør så vondt å bli lurt på denne måten.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dei er menn. det er det som feiler dei. idioter hele gjengen. vi gir dei hånden og dei tar hele armen.. også vil dei ikke ha oss lenger. lover og lyger.

duster

Skrevet

Har du fundert på om det er noe "feil" på deg og ikke mannfolk.

Du vet at regler i kjærlighet er tabu?

Skrevet

Hm,hva med å ta en prat med han og si hva du tenker og føler?Sånn uten å bli dramatisk,bare ligge det fram for han?

Skrevet

Ja, jeg har tenkt mye på om det er noe galt med meg, jeg forstår ikke hva jeg gjør galt.. Alt virket bra til helt plutselig, han har gitt meg signaler om at han har virkelige følelser for meg og både sagt det.. til plustelig en dag, da merker jeg det er noe galt.. han unngår meg, finner på ting osv.. Og jeg maser ikke på ham engang, lar han få så mye tid han trenger for seg selv..

:(

Skrevet

hvor godt kjenner du han og hans vaner da? kansje han er typen som liker å trekke seg litt tilbake? kansje du krever mer oppmerksomhet enn andre..

at du blir skeptisk med en gang det er tegn på at noe kansje kan skje?

har noen sånne venninner.. å jeg sitter bare å måper. å får faktisk litt vondt av typene dems..

virker sikkert litt krass nå.. beklager det.. men menn har en tendens til å tenke ganske enkelt. vi skal gruble og fundere over ALT. er ikke alltid de klarer å henge med..

vi må faktisk bare godta forskjellen.. visst ikke kan en fort ende opp alene.. en skal ikke lukke seg inne å ikke være åpen om ting.. men en må tenke seg litt om om det faktisk er verdt å ta opp.. kan bli masete om vi skulle tatt opp alt det som farte gjennom hodene våres..

noe som heter den gyldne middelvei.

Skrevet

ikke hør på noen som ikke klarer skrive kanskje...

Skrevet

anonym, 19.24 mente du meg? for da vil jeg virkelig vite hva jeg ikke klarte å skrive.

Skrevet

Fordi menn er noen rare dyr, som en kvinne fint klarer seg uten;)

Om en har en, så er jo det fint, men ingen nødvendighet.

Og det kan være greit å være litt tilbakeholden, slik at jegeren i manne-dyret "får jakte litt". Det bruker å være en lek mann-dyret liker;)

Skrevet

ordet kanskje... heter ikke kansje- heter kanskje

Skrevet

han er virkelig ISKALD nå :( har ikke fått melding av ham igår eller idag :( skal jeg bare akseptere at jeg har blitt dumpet?

Skrevet

Verden er ikke rettferdig, men verden blir neppe bedre av generaliseringer av typen alle menn er drittsekker. Ellers er det vel ikke regler i kjærlighet, vær deg selv du så slipper du at menn faller for et speilbilde av deg. Opp med haka, se videre i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...