Gå til innhold

Noen med ikm til helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekker hånden opp... Skulle egentlig ha testet i dag, ikke pga spenningen, men skal på kontroll i morgen og må ta røntgen. Får vel heller be om sånn blykappe i tilfelle.. Men er jo ganske spent på om mensen dukker opp søndag kveld eller ikke;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei.

Jeg har, jeg har!

Ikm på lørdag tror jeg :-)

Meeen, har ingen symt.. så hopper vel over i 13pp.

Har du noen sympt?

Skrevet

IKM på fredag, men har absolutt ingen symptomer som jeg er helt sikker på! Tror de fleste er bare innbilt.. men håper så inderlig på at jeg har blitt gravid!! :)

Krysser fingre for oss da :P

Skrevet

jeg har og... lørdag, søndag eller mandag.. er jammen ikke sikker...hehe... har innbilte symptomer ... det er jeg sikker på.. eller så er det mensen som kommer... har litt stikk i magen i ny og ne, verk i korsryggen og veldig oppblåst...

Skrevet

ikm på søndag eller mandag :) masse kvalme, sykemeldt pga det. . men tviler på at eg e gravid egentlig. . tør ikke å håpe for mye heller. har ømme pupper og, meen det pleier eg å ha før mensen :P eneste e at selve brystvortene e blitt litt mørkere. . men livmortappen blir eg ikke klok på. . haha så den gidd eg ikke å følge m en gang :P

Pluss tempen gikk opp m 0.2 grader igår, men vet ikke ka det vil si uansett :P:P

Skrevet

Hiver meg med her, jeg! IKM i går, men teller egentlig ikke. Fredag om 3 dager er det 14 dager siden jeg fikk positiv el-test, så kan vel snart teste. MÅ teste på fredag for da skal jeg på julebord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...