Odetta Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei Jenter! Jeg skal ha ny vogn og lurer fælt på GT Safari,noen som vil dele erfaringer + el - ? Hvis noen har noen andre sportsvogner å anbefale så er det bare å skrive ned:)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg har ingen erfaringer med GT.. Men jeg har TFK joggster.. Den er veldig bra..
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Den er kjempebra,både til vanlig asfalt og for turer på skogsveier og stier og sånn, jeg er masse i ulendt terreng og den er veldig lett å trille i tillegg.Kan legge ned ryggen nesten helt så vesla mi har brukt den siden hun var 3 mnd, nå er hun 8. Jeg har en Teutonia også, men kan ikke sammenlignes med safarièn.
Mor&barn Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg har den og er kjempe fornøyd! Eneste er at jeg liker ikke at jeg ikke kan følge med syntes den blir litt åpen på vinterstid med vind osv, men det gjelder jo alle forovervendte 3 hjulinger. Ellers knall !
rudolfine Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Vi har GT Sport, og er kjempefornøyde. (De er jo ganske like) Like god i byen som i skogen, lett å trille, tar liten plass, går greit med vinterpose, osv. Skal forresten selge vogna, lillesøster begynner å bli stor. Interessert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå