Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 vet jo at dette er så absolutt individuelt. men jeg lurer på hvordan dere gjorde det dere som ville i form igjen. jeg har en pilates dvd som har fungert veldig bra for meg før. tar bare tyve min så det burde jeg jo rekke med en liten knert som sover mye. men en skal vel vente noen uker etter fødsel før en anstrenger magen for mye. sånn at den får restituert seg selv. men jeg vet jo ikke hvordan energien min blir da. ei venninne av meg som hadde et tøft svangerskap er i toppform nå bare 14 dager etter fødsel. hun ser kjempebra ut stråler jeg har termin 1 januar. målet er ikke å bli babe til sommeren. rett og slett bare å ikke la kroppen svinne henn. for jeg har null energi nå i svangerskapet.. orker bare rydde og sånn hjemme så må jeg legge meg en time hehe..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hallo 1smule Dette lurer jeg og på. Hva slags trening, hvor ofte, hvor mye? Viktig for meg at det ikke involverer for mye helsestudio i starten for da vet jeg, av erfaring, at man har mer enn nok med babyen og er mest hjemme. Trilleturer er jo selvsagt trim. Men er det nok? Noen som i tillegg har tips for trening raskest mulig etter keisersnitt?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 virker ikke sånn hjemmevideo grei da? skaffe seg en sånn matte. for da kan jo ungen ligge på sia.. har vært litt kriminell å lastet ned fra ei nettside.. fyforskam.. men de selger ikke den dvden lengre.. winsor pilates greie fra tv-shop. mista den for en stund sia. men den var kjempe effektiv.. men du som har tatt keisersnitt må vel ha litt annerledes trening i begynnelsen?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Pilates-video høres overkommelig og bra ut! Aldri prøvd før, men er vel på tide (helsestudio er jeg vant til, men orker ikke stresse med å dra dit i starten da det er et stykke vei). Jeg må være forsiktig og ikke trene noe særlig magemuskler i starten (lurer på om det er 3 måneder jeg må vente, er ikke sikker, men det er leeenge å vente for å få trimmet magen...). Etter keisersnitt får man vel kanskje bare være glad hvis man orker å gå tur i starten...får ikke lov å løfte noe som er tyngre en babyen de første 6 ukene (blir ikke mye armmuskler av det...). Skulle ønske det kunne blitt vanlig fødsel! Go pilates!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå