gleder.meg Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hihi! Synes det er gøy å se på fødsler. Har blitt så irritert når jeg har glemt programmet, så når jeg først husker det, vil jeg minne dere på det.
2SønnerSmå Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg gleder meg like mye til hver eneste episode,men tror ikke mannen min er like begeistret
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Tusen takk for påminnelsen!! Jeg er superdårlig på å huske det, ser nesten aldri på NRK, så det er liksom en kanal jeg hopper over når jeg skal sveipe gjennom kanalene, hehe;) Så det forrige gang da, sammen med samboeren min som satt og spiste cheerios til kveldsmat. Han måtte bare sette fra seg bollen på bordet da han fikk se da ungen ble født, hehehe:D Fniste godt da kan du si;) "Oi, ja jeg mista litt matlysten der"...;p
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg har heldigvis Get- boks, så jeg har satt på serieopptak av Jordmødrene! Skikkelig bra laget, og jeg griner hver gang! Så det på sats en gang, og tårene trilla:D Har nå forresten skumma meg gjennom sesong 1 av unge mødre på pc'n...er syk, og det er så mye dritt på tv på dagtid! Ikke at unge mødre er noe veldig kvalitet, men det var nå babyer der, hehe:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå