Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei, noen her som har testet negativ på graviditetstest til tross for at dere har vært gravid?? Må jo tro jeg er selveste jomfru Maria som har mistanke om å være gravid når jeg har spiral og attpåtil nesten ikke har sex..hehe, men den hersens mensen kommer jo aldri.. Bruker kobberspiral og den skal jo ikke ha så alt for mye å si på blødningene, hvertfall ikke for lite.. Har tatt en test, men leste etterpå at urinen helst skal stå timer i blæren før test, jeg tok den mens jeg tisset konstant pga for mye te.. Kanskje jeg er innbilt gravid, har bare fått det for meg. Huffamei, en liten raring jeg, men setter likevel pris på svar:)
Moderator. Hannah Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Tror du lyskrysset lyser grønt når det faktisk lyser rødt?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hahaha, er ikke sikker på dette med hvor lang tid det tar før det vises på testen.. Men du har sikkert rett Pølsa, nok bare kroppen og hormoner fra sist svangerskap som spiller med et puss!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Da jeg ble gravid forrige gang testet jeg negativt dagen jeg forventet mens, testet også negativ tre dager senere. Først 5 dager på overtid testet jeg veldig svakt positivt, og det enda jeg alltid har vært veldig regelmessig med syklusen min.. Må jo likevel ha hatt en sein eggeløsning den måneden så alt er mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Takker for svar! Kanskje ikke helt umulig da, men for min del kommer sikkert ikke mensen fordi jeg går og venter.. Får vente en uke til og ta en ny test da om det ikke skjer noe før den tid..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg fikk 3 negative tester før jeg fikk positiv. Men jeg skjønte ganske tidlig at jeg var gravid da. Tar jo 3 uker før det slår ut på tester, står det bakpå pakningen også. Til clear blue i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå