FruMamma med nr 2 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg skjønner konditorfarge, men hva bruker dere som verktøy? I fjor hadde jeg kun ei fyrstikk for hånden, men det tok lang tid....Hva bruker dere andre?
stinky-monkey Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 en liten malepensel kanskje? Har ikke malt kakemenn siden jeg gikk i barnehagen tror jeg.. he, he! Men jeg ville nok brukt en malepensel ja.. høres ut som litt av en jobb å bruke fyrstikk.. he, he :-)
Mayken Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Stort sett fyrstikk, men har også malt med tynne malepensler, var litt enklere da. Blir nok det jeg kommer til å bruke i år.
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Ja, kanskje en tynn malepensel ja...Må jo være bedre enn fyrstikker:) Blir det ikke hår etter Q-tipsen?
Babysjuk Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Fikk for noen år siden et tips om å male kakemennene med pensel før man steker dem. Dette funker kjempebra! Det er det de gjør på bakeriene også.
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Da får jeg prøve det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå