Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har selvfølgelig tenkt å kjøpe en presang i tillegg, men... Når jeg var liten pleide min far å spille gitar og synge for meg og min bror hver kveld. Masse Halvdan Sivertsen, Lillebjørn Nilsen, Cat Stevens og den type musikk. Dette er noe av det jeg husker best fra jeg var liten, og jeg elsker fremdeles alle disse sangene, har dem på dataen og har sikkerhetskopier i hytt og pine...=P Jeg tror ikke han hører så mye på disse sangene lenger, så jeg tenkte å brenne ut en cd med alle de sangene han sang som betydde mest for meg når jeg var liten, og gi i tillegg til den vanlige julepresangen... blir det bare teit eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det syns jeg var en kjempefin gave!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Takk for svar=) Tror det hadde vært litt koselig jeg da...
cherry coke Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Det blir han helt sikkert veldig glad for!=)
dåsa06 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Åååååååå. Det høres ut som en kjempekoselig gave!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå