Mamma*til*2små* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Pga uventede store utgifter de neste mnd, vrir jeg nå hodet for å prøve å spare inn mest mulig penger. Og siden jeg har mammapermisjon med yngstemann frem til høsten, tenkte jeg på å kutte ned på plassen i barnehagen til datteren min. Hun går i dag 3 dager i uken, tenkte på å kutte ned til 1 dag i uken, hun trives så godt, så vi har ikke lyst å kutte ut barnehagen helt. Men er det noen som vet hvor mye det koster ca for 1 dag i uken ?
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Vet ikke om grunnbeløpet er forskjellig i div. kommuner så er nok best å ta kontakt med noen i kommunen. Har forøvrig aldri hørt om noen barnehager som tilbyr barnehage 1 dag i uka, de fleste vil vel mene at det ikke er særlig heldig fr barnet.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Er vel ikke noe svar på spørsmålet ditt, men på snuppa sin avdeling var det en gutt som gikk 2 dager i uken, og han kom ikke skikkelig inn i gruppa.. Så de anbefalte ikke mindre enn 3 dager..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 finnes det barnehager som tar barna inn 1 dag i uka da? Her er det minste 2 dager i uka, og det går poden. For hans del er det litt lite, og jeg angrer på at jeg ikke søkte han inn mer... Men for å svare på spm ditt, vi betalter ca 930 kr/mnd for 2 dager i uka, så da koster vel 1 dag (dersom det finnes) ca 500 kr i mnd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå