Gå til innhold

Pris på barnehageplass?? (En dag i uken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga uventede store utgifter de neste mnd, vrir jeg nå hodet for å prøve å spare inn mest mulig penger. Og siden jeg har mammapermisjon med yngstemann frem til høsten, tenkte jeg på å kutte ned på plassen i barnehagen til datteren min. Hun går i dag 3 dager i uken, tenkte på å kutte ned til 1 dag i uken, hun trives så godt, så vi har ikke lyst å kutte ut barnehagen helt. Men er det noen som vet hvor mye det koster ca for 1 dag i uken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om grunnbeløpet er forskjellig i div. kommuner så er nok best å ta kontakt med noen i kommunen. Har forøvrig aldri hørt om noen barnehager som tilbyr barnehage 1 dag i uka, de fleste vil vel mene at det ikke er særlig heldig fr barnet.

Skrevet

Er vel ikke noe svar på spørsmålet ditt, men på snuppa sin avdeling var det en gutt som gikk 2 dager i uken, og han kom ikke skikkelig inn i gruppa.. Så de anbefalte ikke mindre enn 3 dager..

Skrevet

finnes det barnehager som tar barna inn 1 dag i uka da? Her er det minste 2 dager i uka, og det går poden. For hans del er det litt lite, og jeg angrer på at jeg ikke søkte han inn mer... Men for å svare på spm ditt, vi betalter ca 930 kr/mnd for 2 dager i uka, så da koster vel 1 dag (dersom det finnes) ca 500 kr i mnd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...