Gå til innhold

UL, i hedmark!????!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen steder man kan ta UL i nærheten her???

Vil veldig gjerne se at alt er bra.. Eller kan jeg snakke med jordmor eller noe? jeg er 7+5 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da? Jeg var på ul i elverum, etter mine spontanaborter, og blir vel å dra dit denne gangen også, om alt går bra..

Skrevet

Kongsvinger er stedet..

Jeg vil gjerne se om alt er bra med den lille.. Hadde en SA 1 september så jeg vil gjerne følge med bedre denne gangen!

Skrevet

Har du peiling på hvor mye sånt koster??

Skrevet

jeg betalte bare et par hundre hos fastlegen min, ikke noe på sykehuset. Men var du ikke på ul etter SA du hadde`? Da kan du jo sikkert dra tilbake dit..

Skrevet

Jo, jeg varpå UL etter SA, men nå som jeg har fått en ny spire vil jeg gjerne se til at alt er bra med den lille:) Og jeg vil se at hjerte slår.. tenker litt på at det ikke lever... :/ Så jeg vil gjerne ha UL time så jeg ser det:)

Så man kan ta UL hos fastlege altså?

Skrevet

Men da kan du vel ta ul samme sted som sist? Jeg fikk ikke ul hos fastlege, men måtte jo dit for å bli henvist videre, til ul på sykehuset. Skjønner jo du vil se om alt er ok, er nok lettere å slappe av da:) skal på tidlig ul selv, pga 2 SA..

Skrevet

Gå til fastlegen din og fortell at du er engstelig for om alt er bra. Det skal ikke være noe problem å få tidlig ul når du har mistet tidligere. Og du betaler ingenting for helsehjelp i forbindelse med sv.skap.

Fastleger har ikke ul.

Jeg skal i vei på ul på torsdag. Er 12+ 4 i dag og er super nervøs!!

Skrevet

Og forresten... alle tre sykehusene i Hedmark har ul.

Skal du ta privat, så har Volvat på Hamar ul også (men en time der er svindyrt!!)

Skrevet

Legen min forstår ikke sånne ting... Han sier bare det at det er kroppens egen måte å ordne opp hvis man har SA.. Og jeg sa atjeg ville ha nøye oppfølgung for jeg vil ikke at det skal skje igjen, men han sa ikke noe da jeg sa det. Så veit ikke hva jeg skal gjøre jeg..

Noen forslag?

Skrevet

Syns du skal be rett ut om å henvisning til ul.. Håper det ordner seg:)

Skrevet

Hei!

Vi dro til Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Innvendig UL, fikk cd med bilder og filmsnutt. Betalte 900kr.

spesialistsenteretforkvinner.no

Skrevet

Okei:) Takk for svar:) Tenkte jeg skulle ringe til helsestasjonen i dag å høre om de kan hjelpe meg:)

Skrevet

Så frustrerende å ha en slik lege!! Som ei over her skrev, spør rett ut om å få henvisning til ul. Si at du SKAL ha det!

Skrevet

Så jeg kan kreve UL??

Synes det er egentlig er galt å betale for å se om alt er bra med fosteret. Jeg vil bare vite at alt er bra.. går å stresser med at det ikke er bra med fosteret:/

Skrevet

Jeg vet ikke om man direkte har krav på det.....

Men jeg var hos en legestudent en gang (hu vikarierte for min fastlege) og hu sa til meg at man har rett på de undersøkelsene man vil ha. Jeg var urolig for om jeg kunne ha en arvelig nyresykdom som min morfar døde av, men fastlegen min sa at det ikke var noe å tenke på fordi min mor ikke har den og jeg trengte ikke undersøkes videre. Jeg syntes det alikevell ville være beroligende å få det bekreftet helt sikkert. Legestudenten henviste meg med en gang til utredning. Hu mente jeg hadde krav på det.

Jeg hadde snakket med legen en gang til jeg. Og hører han ikke, så legg på litt ;) Si du har smerter eller noe;)

Skrevet

Okei, Skal gjøre det:) Tusen takk for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...