Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jenta vår har vært syk siden torsdag, med høy feber, hoste, mye snørr, ingen/ lite matlyst og har generelt også fått i seg lite drikke. De to siste dagene har hun vært feberfri, men så uffattelig slapp! Hun sover på dagen, hele natten og lang ut på formiddagen. Så på dagen igjen og nå ville hun lalle igjen. Fikk i henne litt youghurt. Er det grunn til å få sjekket henne hos lege? Jeg er litt bekymret mht væskeinntaket. Noen råd?
cathrine&emma Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 jg ville nok ha sjekket siden det har gått over lengre tid, og ho er slapp og drikker lite.., er bedre å skjekke en gang for mye enn for lite, jg sier alltid, har det høy feber over 3 dager gå til legen, men kan oxo bare være noe infeksjon eller virus/influensa ho har, men ring til legen i morra å få time..!jg ville gjort d
Honningmelon Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hadde tatt henne til legen ettersom hun har vært slapp så lenge. Kan være at hun bare er slapp etter sykdommen, men greit å få sjekket. God bedring
hårsår Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg ville gått til lege, garantert! Væske er uhyre viktig når de ikke spiser noe særlig. Det var dèt legen min poengterte når vi var hos ham sist. Han sa at jenta mi skulle ha mye å drikke, og det kunne være nesten hva som helst, så jeg hadde gått til innkjøp at fargerike leskedrikker og leskedrikk-flasker. Vi varmer mye drikke når jenta vår er syk, feks. husholdningssaft på tåteflaske blir som toddy etter 30 sek. i mikroen. Når de er syke må en tenke litt nytt i matveien, for alt det gamle vil de ikke ha da. Ville kjøpt inn ferdig risgrøt og kjeks av ulike slager. Lykke til med jenta deres! Og ikke gå rundt å være redd- da er det bedre å gå til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå