Zitro Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er nemlig nå for alvor på slankern, og tenker ikke på annet enn sjokolade. Før klarte jeg ikke gå inn i en butikk uten å kjøpe en stor sjokolade for så bare å trøkke den i meg uten å engetlig smake på den engang.... Men når gir suget seg etter det søte?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 10-14 dager skal det visst ta. Du kan dempe søtsuget ved å f.eks spise druer eller annen søt frukt når det blir for ille.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Og blir det virkelig ille selger de jo sånne måltidserstattere med sjokoladesmak. På apoteket har de noen der den ene heter caramel brownies eller noe, den er veldig god faktisk=)
Zitro Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Smakte noe sånt fra Atkins eller noe sånt engang og det er virkelig noe av det værste jeg har vært borti. Syntes det smakte pyton. Kanskje jeg skulle spise noen slike alikevel pga det vil ihvertfall få bort lysta på sjokoladen... :-)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hehe, ja atkins sine er helt grusomme... men den her er faktisk god=) hehe... og lite kalorier...
Zitro Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 Ja, da får jeg teste den fra apoteket isteden da.... er det slik at en sånn bar er frokost da eller f.eks?
Gjest Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Herregud! Det lurer jeg på også... Begynte på slankis i går. Har nå gått nesten to dager uten godis. Første gang på mange mnd.. Flink så langt! Men, kjenner suget!Lykke til!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Kommer an på hva slags slanking du holder på med. Spiser du mye karbohydrater (frukt og brød feks) så vedlikeholdes søtsuget, det forsvinner ikke. Spiser du lavkarbo vil det gjerne gi seg etter noen dager, når man har fått ned generellt blodsukker på et stabilt nivå. MEN det er minst 50% psykisk da, så for noen forsvinner det aldri.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 ja, omtrent=) nutrilett heter de jo, den gode heter caramel toffee. den som heter brownies er også god, men smaker litt vel mye mørk sjokolade.
Zitro Skrevet 25. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2008 Lykke til til deg også! Vi får holde ut.... Hvor mange kg skal du ned? Jeg må ned 15-20 kg før jeg blir fornøyd...
Zitro Skrevet 25. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2008 Lavkarbo, kombinert med trim tenkte jeg å prøve. Funka sist gang ihvertfall....
Gjest Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Jeg skal ned 20-25 kg... Har lagt på meg alt på to svangerskap på to år. Jeg orker ikke drasse på alt dette flesket lenger..
Zitro Skrevet 25. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2008 Ikke jeg heller! Fant gamler bilder av meg selv jeg, hvor jeg var 20 kg mindre og begynte nesten å grine... ser jo helt jævelig ut nå... :-( Så i kveld blir det spinning, he, he... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå