Gå til innhold

Plutselig gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det skjedd!! Har en liten på 7 måneder og nå er jeg blitt gravid igjen. Har i tillegg to store barn. Vi hadde tenkt oss en til, men ikke så fort. Har slitt med å bli gravid med alle de andre 3, har gått på pergo-kur med alle 3, og er derfor ganske sjokkert over at jeg nå er gravid, og det helt på egenhånd! Aner ikke når tid jeg ble gravid og hvor langt jeg er på vei. Testet positivt i dag. Hadde egentlig ikke tanke for at jeg var gravid, men har vært litt utafor i det siste. Det var mannen som lurte på om jeg kanskje kunne være gravid, men jeg trodde ikke det selv. Testet bare for sikkerhets skyld. Vet ikke om jeg skal være glad eller ikke. Alt er veldig nytt og jeg må bare lufte tankene litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye da. Skjønner godt at du må venne deg litt til tanken, når du har en liten en fra før, men så flott at du denne gangen fikk det til helt på egenhånd og slik da, uten kur og alt det der,

Lykke til!

Skrevet

Takk for fine ord :-)

Kommer til å ta litt tid før det går opp for oss, og så er det en del praktiske ting å tenke på....... men jeg er sikker på at dette skal gå bra!

Skrevet

Gratulerer.

Jeg og ble veldig fort gravid denne gangen. Det er så gøy når det skjer så fort! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...