Gå til innhold

Hvor finner jeg stor nok strømpebukse??? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en rød strømpebukse/tights som jeg kan bruke ved siden av en grå kjole jeg har. Kjøpte en på Kappahl i dag i str. 44/46, men til og med den får jeg ikke over magen. Og det er jo ikke noe behagelig å ha den under magen.

Noen som har noen tips til hvor jeg kan få kjøpt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pierre robert (vet ikke helt skrivemåten) har 46-48 og er de største på markedet .. eneste som passer meg iallefall... men de har ikke rød desverre:(

Skrevet

H&M har mange strømpebukser i alle varianter.

På mammaavd på H&M er det også strømpebukser og tights, men de er bare svarte og grå tror jeg.

Skrevet

De har mammastrømpebukser på Lindex også, men det er bare tynne der. På HM vet jeg at de har både tykke og tynne.

Skrevet

Du finner noen fine mamma strømpebukser i ull på spar kjøp,men er ikke sikker på om de har rød.

Skrevet

støtter meg til Pierre Robert sine ull- strømpebukser- de er kjempegode og kan dras laaangt opp på magen. jeg er i uke 39+4 og har brukt den masse!! men tror bare dem finnes i hvit, grå og sort.

på BENETTON har de noen fantastsike longs som er grå, brune og svarte og utrolige digge å ha på seg!! kan og dras over magen og ikke noe stramming noe sted!! har blitt avhengig av den :)

Skrevet

HM har mammastrømpebukser som går over magen. Syns de er gode å ha på også.

Skrevet

Et lite tips angående mammastrømpebuksene på H&M, ta høyde for at de er ganske stor i str. Tror det er fordi det er veldig dårlig strikk i den i forhold til vanlinge strømpebukser

Jeg bruker vanligvis str 36-38 i bukser men har alltid kjøpt strømpebukser i L pga at jeg ikke liker når det strammer i livet. Kjøpte mammastrømpebukse i L da jeg skulle i selskap i uke 31, den sklei rett og slett av i løpet av noen få minutters gange. Men jeg oppdaget det ikke før vi allerede hadde gått hjemmefra. Måtte drive å dra den opp hele tiden, for å unnga at den havnet nede på knærne. Ikke særlig lett å få det til på en diskret måte, og ikke særlig festlig ;)

Ellers så har H&M også noen strømpebukser som er merket med Hipster. Disse er lave på livet og ganske myke i strikken. Jeg har brukt en del av disse i store str, men vet ikke om du får dem i rødt.

Skrevet

Jeg fikk et tips sist gang jeg var gravid om å kjøpe en "vanlig" strømpebukse, 1 str større en vanlig og snu den bak frem slik at "baken" kom der som kulen er nå. Det funket greit for meg den julen, men jeg ble ikke så veeldig stor heller da.

Skrevet

Jeg synes det aller beste er å kjøpe lave strømpebukser i 1-2 nummer større enn jeg brukte før. Da slipper man den streken over magen og den strammer ikke på ett bestemt sted på magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...