Gå til innhold

Har vert på UL i dag, blir vel det samme som sist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt må jeg si at jeg trenger hjelp av dere på en noen synspunkter. det har seg slik at jeg mest sannsynlig havner med ett egg totalt også denne gang (ved uttak). Var på UL i dag, hadde 4 egg, hvor to av de var på 10 mm og 11mm. De to siste var på 14mm og 17mm. Jeg skulle fortsette med sprøyter i to dager til, sette EL-sprøyte på torsdag og uttak lørdag. Så da kommer spørsmålet mitt.

Hva kan jeg forvente av de tre minste eggene?? Er det noe sannsynlig at de i det hele tatt blir store nok til uttak lørdag??? Er forferdelig å berre ha ett egg å stle på slik som sist. Noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der var du ja!

Tror du ikke det kan bli tilsammen 4 da hvis du går 2 dager til med sprøyter?

Jeg måtte ta 1 dag en dag til med sprøyter. Tror mine var 16-18 mm. Hva sa klinikken da? Kunne det bli noe av de 2 minste?

men man trenger jo bare 1 gullegg da.... xxxx fingrene for deg:0)

Skrevet

Jeg tror ikke det kan bli totalt 4. Hvordan i alle dager skal de to minste klarre å ta igjen det største før det største er blitt for stort???

Men jeg håpe jo inderlig at det skal gå bra. jeg vil jeg vil klare dette

Skrevet

Sjansen er der vel for begge deler tryne.

De trenger jo ikke vokse jamt videre heller,

og det kan jo være de minste som vokser mest.

Sånt vet man jo ikke.

Men behold håpet !

Jeg håper med deg !

Skrevet

Da får vi håpe på det beste. Jeg vil klare denne gangen. Har ikke råd til mer enn disse 3 forsøkene. Så nå må det gå.Jeg håper det er det fantastiske gullegget inni der

Skrevet

Hei tryne, jeg hadde 4 egg som deg på nest siste UL, en på 18 mm, en på 15 mm og to på ca 11-12 mm, jeg gikk en dag til på medisiner , og da var det største egget på 20 mm, neste på 18 ca og de to andre fikk jeg beskjed at kom til å bli for små. Men jeg fikk ut 3 egg ved uttak, to ligger trygt i magen min nå:o)

så det ser ut som det kan bli to egg på deg slik jeg ser det :o) og det er mer enn nok til å få satt tilbake gullegget :o)

Skrevet

takk Lillebie, det var godt å høre at det også kan gå den veien. Stimuleringen ble jo også forlenget med 2 dager, så jeg håper de kommer etter.

Nå er jeg også sykemeldt frem til evt pos/neg. test. jeg sa det som jeg var at jeg er helt på tuppa nå. er trøtt, orker ingenting og føler at jeg ikke har kontroll på noe. Så nå får jeg prøve å slappe ev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...