mor til 2 prinsesser. Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 I dag var vi på den ordinære ultralyden og fikk oss en overraskelse! Vi har sett babyen på ultralyd før og legen min har to ganger "sett" at det er en gutt. I uke 12 og uke 15. Nå i uke 19 kunne to jordmødre konstatere at det er en jente i magen:-). Jeg synes det var morsomt, fordi det er akkurat det samme for meg hvilket kjønn det blir. Det viktigste er jo at alt går bra:-). Noen som har opplevd det samme?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Gynokologen jeg var hos i uke 15 kunne muligens se det var gutt til ( har en fra før). Så var veldig forberedt på det, det er mye gutter i familien fra før! Men på ultralyden i uke 18 var det en liten jente du! kjempe kjekt det! hehe..
mor til 2 prinsesser. Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Ja, det er kjekt med jenter. Jeg har en fra før som er overlykkelig over å skulle få en lillesøster. Får satse på at de på KK har rett da. Regner med det. To stk som så det uavhengig av hverandre:-). Ser du skal ha i april også. Når og hvor skal du føde? Jeg skal på Haukeland i Bergen:-)
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Stilig. Jeg skal og føde på haukeland i Bergen i april når i april har du termin da? jeg har 8 april.
mor til 2 prinsesser. Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Verden er ikke stor:-). Jeg har termin 24 april. En fin tid å få barn på da:-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 hehe, artig!! jeg også skal på Haukeland i Bergen! 24 april er terminen min! kanskje vi møtes der oppe? hehee! hvor i området bor dere? koselig;)
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 jeg bor på skjold i Fana. Jeg har termin den 8 april jeg. men mye kan jo forandre seg. Så kan jo være vi møtes likevell. hehe. Jeg har en fra før som er født 13 juni 03 og en som er født 7 april 06. Begge gutter. på UL sa hun dette er gutt og, Men jeg har vært hos to forskjellige jormødre som har tatt UL og hun andre sier jente. Skal ned i gjen 15 desember så da får vi se hva de sier da.. hehe gleder meg.
mor til 2 prinsesser. Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 Jeg bor på Askøy.Det hadde vært kjempekjekt å treffes på klinikken!!! Noen av dere som har født på Storken før? Jeg var på føden og barsel sist gang,men denne gangen vil jeg på Storken eller Barselloftet. Litt kjekt at pappaen får være med også og ikke bare blir sendt hjem igjen.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 hehe, koselig! gøy det er noen i bergensområdet også! kanskje hatt et treff etterhvert? Jeg har forresten født på storken, og jeg var kjempe fornøyd med det! var også på barselloftet etterpå til tross jeg sydde endel, hovnet opp og ikke klarte å gå! men mannen min var jo der! og trengte vi hjelp, var det bare å ringe! KJEMPE fornøyd med hele oppholdet, så vil både på storken og barselloftet denne gangen hvis alt er fint;) Jeg har forresten en liten gutt på snart 10 mnd! så blir liv i leiren! gleder oss;)
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 jeg har født på både føden og storken jeg. jeg likte meg best på storken selv om den forige fødselen holdt på og gå vildt for seg. Jordmoren gikk og samboerne min måtte være jordmor/fot stativ samtidig som han skreik etter jordmoren som kom løpende i siste liten før gutten gikk i gulvet. hehe var litt skremt der og da, men det var litt morsomt senere. hehe
mor til 2 prinsesser. Skrevet 27. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2008 Bra å høre dere anbefaler Storken:-). Satser på at det blir fødsel der. Høres dramatisk ut at jordmor forsvant midt under fødselen trollmor!!! He,he da hadde jeg fått panikk også:-). Det hadde vært artig med et treff for oss april-mammaer ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå