ana baroma Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Skap og skuffer skal rengjøres til jul, iallfall de med mat i:) Og det er faktisk vemodig når jeg rydda ut alle tingene jeg har brukt til tuppa. Grøtskålene med lokk som jeg har hatt med på mange dyreparkturer og reiser ellers, melkepulverdåsa - en god hjelp for en flaskemamma. Flasker i alle størrelser - riktignok bruker hun litt av det enda, men likevel... Blir spennende å se om jeg får bruk for alt stæsjet igjen:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Så herlig med slike kjøkken raid også. Det må jeg også ha meg en dag snart nå. Er så godt å få en god oversikt også over alt som befinner seg innerst i skapene og i de øverste hyllene lille meg ikke rekker opp til..
ana baroma Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Ja, der var det mye rart, du! Har kastet en del, fått oversikten, og fant tre poser havregryn som var åpnet... Høyskap er en fryktelig dårlig idé på et kjøkken!! Men nå er alle skap vasket og ryddet i, litt igjen på benken, men det får jeg ta i dag. Så blir det grundig vask til helga når det skal pyntes til advent:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja det dukker som regel opp veldig mye rart i slike raider.. Jeg har også ett høyskap, men det står nærme pipa som blir veldig varm og dermed vil jeg ikke ha mat i det skapet. Så jeg har det som tupperware og slike ting skap. Miksmaster, brødmaskin og slike ting også. Men det er for stort, eller som mannen min sier, jeg har altfor mange skåler og alt for mye rot. Så er jo ingen oversikt i det skapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå