Gå til innhold

svigermor og eksen til sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min fremtidige svigermor skal lage pinnekjøtt til middag og har bedt meg og samboeren min. Noe som er helt greit. Men attpåtil har hu bedt en kompis av oss og dama hans. Hele greia er at dama hans er eksen til typen min. Er det bare jeg som syns det er fjernt og irriterende at hu er bedt?? Blir ikke akkurat noe koselig kveld med svigermor og eksen til sambo. Skjønner ikke at det går an å være så korttenkt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hun er jo sammen med kompisen hans.. tydeligvis så er det ikke noe følelser eller hat mellom de.. gjør det noe og spise med de? Hadde det vært greit og spist med kompisen og dama, vis ho ikke var eksen?

Skrevet

Syns jeg henger nok rundt eksene hans fra før av men når de til og med skal begynne å komme på middag så syns jeg det blir altfor mye. Ja, da hadde det faktisk vært greit å spise med de. Liker hu ikke så jævlig godt men hadde taklet det bedre.

Skrevet

Skjønner deg godt ! jeg hadde nok ikke taklet det spesielt godt.....

Men, var de sammen lenge, ? Ikke at det har noe å si, men kanskje sviger har glemt at de var sammen, rett og slet fordi hun ikke gjorde noe inntrykk;-))

Skrevet

svigermor har nevnt hu noen ganger i det siste nå så hu har nok ikke glemt at de var sammen. De var sammen rundt et halvår.

Men jeg tror nok jeg dropper å dra i den middagen.

Skrevet

Ett halvårs forhold er jo ingenting =)

Bare drit i henne, hev deg over det og dra på middagen. Suck it up, vær den voksne og vis at du klarer det :)

Skrevet

Hev deg over situasjonen, og ikke synk så lavt at du melder avbud, alle skjønner hvorfor da... (og det syns iallefall jeg er litt flaut og barnslig)

Men, vær positiv og prøv heller å bli kjent med vedkommende, kan hende du blir positivt overrasket, hvis ikke du liker dama, greit nok. Men du gjorde en god innsats iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...