MariLee Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Æ har en drittdårli dag, trur æ klikke!!! Akkurat no kunne æ bare øsnke ar æ satt aleina på ei øy å bare kunne brøle ut å bannes.. Men sønn t samboern min e her, så kan ikke kjefte på samme måten da.. å d gjør mæ sprø!!! Han bable hele tia... dæm bable hele tia.. trur æ klikka.. stakkars dæm kor fælt dæm har d... vetsje kor mange gang æ har sagt at mange ting e tongt førr mæ no.. som å støvsuge... Men gidd samboern min å gjøre d, nei!!! Hybelkaninan flyg vegimellom, badet støve å råtne ned.. d ser ikke ut.. å enda e æ på jobb hele dagen, ka dæm gjør.. kose sæ på sats å trene å knør... æ kommer hjem fra jobb å må pinadø lage middag, vaske å alt anna... Å i tilegg spørr han om Æ kan legge sønn HANNES!!! Fytti grisen... æ klikke!! Har mest løst å hylgrine no... han går der å late som han e verdens beste å kan styre irritasjon sin over ditt og datt... jajajajaja.. han e fatta, d e ikke æ... æ' e full av hormona..å sia d e bynt å gå bedre me dæm enn i begynneslen har æ visst ikke lov å være sur mer.... Han fatte ingen jævla ting... kose sæ bare me d han kan kose sæ me... masse sex og kos, men når d kommer t mæ å mine behov... nada!!!!!!!! ååååhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klare ikke mer.... måtte hele huset brenne i H!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 PELM HAN UT AAAAAAAMMMMMMMEEENNNN
MariLee Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Ja, ska si dæ at d friste innimellom!!! men no e han no å kose sæ hos en kompis å fantasere om at vi ska bruke penga på ps3... jada!!!!!
Miss Impatient Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Uff... høres ut som det er en veldig umoden mann du har funnet deg... Føler med deg - ikke lett å være i en slik situasjon kan jeg tenke meg. Men har du prøvd å sette deg ned sammen med ham i ro og mak, når sønnen hans har lagt seg, og prøve å forklare på en saklig måte hvordan du har det for tida, og at du skulle ønske han bidro litt mer? Om du i så fall skal gjøre noe slikt, så kan det være lurt å - fremfor å fokusere på hva han gjør/ikke gjør, altså sitte med peikefingeren - heller legge vekt på hvordan han får deg til å føle deg for tiden. Starte hver setning med "jeg føler...". Dersom han er voksen, og virkelig bryr seg om deg og barnet som kommer, så vil han høre på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå