Gå til innhold

Tegningsblødning?? Bleklager litt detaljer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm er litt forvirret her. Mannen måtte til pers i går kveld, og like etterpå startet jeg med noe som muligens var begynnende rier. De var hvertfall mye sterkere enn de maseriene jeg ha hatt til nå, men de kom ikke fullt så tett (ca hvert 30 min). Magen ble steinhard og det var vondt både nederst i mage og press i korsryggen. Var på do flere ganger i løpet av natten uten at jeg merket noe spesielt. Men da jeg stod opp i dag morges kom det litt lysebrun utflod på papiret. Neste gang jeg gikk, var det litt mer utflod og denne gangen mer rosaakrig i spedd litt friskere blod.

Kan det være riene som gjør det? Jeg pleier aldri å blø etter sex, og skulle da tro at jeg hadde merket det allerede i natt. Tror ikke det er slimproppen for det er ikke snakk om så store mengder, selv om slimet er snørraktig og seigt (beklager). Kan det være det som kalles tegningsblødning, eller er det snakk om større mengder? Det er ikke grunn til bekymring er det?

Jeg var i natt sikker på at det ble fødsel i dag, men nå har det roet seg litt igjen. Det er greit å ha sex igjen så lenge vannet ikke har gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet egentlig ikke . men en ting er sikkert, sex er ikke farlig så lenge ikke vannet er gått.

kansje ta en runde til i kveld så skjer det kansje saker å ting;)

Skrevet

Takk for svar, tror det må være slimproppen, for nå kom det en del til. Var ikke noen propp da, men mye seigere og mer slimete enn vanlig utflod (beklager detaljene). Høres det kjent ut for dere som har mistet slimproppen?

Håper det skjer noe her snart. Nå skal jeg ut å spasere en laaang tur, og se om tyngdekraften hjelper meg.

Skrevet

Min slimpropp så ikke ut en som propp.. Var bare mer seigt slim som var litt brunaktig! Kom litt og litt i løpet av en dag i truseinnlegget og på papiret når jeg tørka meg.. Så det kan fint ha vært slimproppen din;)

Skrevet

slimproppen kan komme i ulike varianter. Hos noen detter den nærmest ut som en stor klomp med gele, men inntrykket mitt er at det oftest ser ut som seigt slim. Hos meg kom den i store mengder over 3-4 dager, Jeg kunne sitte på do og tørke meg, og kjenne at jeg dro slimet ut av livmormunnen(akkurat som det hang litt fast deroppe) dette er jo ikke normalt ved vanlig utflod. Hos meg var det heller ikke særlig farge på den, litt blodspor av og til var det eneste.

Ellers vil jeg si at sæd/vaginalvæske også ser ut som slim når en er gravid, så dersom en ikke har erfart slimproppen før, er det lett å ta feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...