♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Fikk med meg gubben ut i dag for å titte på baby utstyr... og vi dro av gårde til en butikk hvor vi viste de satte opp pakker og tilbud til oss.... møte den koselige dama og hun forklarte og hjalp oss masse med det vi skulle ha! Vi fant ut at det kan jo ofte lønne seg og sjekke flere steder så vi var innom en annen baby butikk her også og tittet på det samme, ble et par avvik siden de ikke hadde samme vogn eller babycall men nesten alt likt begge steder... Vi sparer faktisk over 3000 kr på å handle på det første stede... helt utrolig Da har vi fått: - vogn med stellebag - vippestol - badebalje og stativ - madrass til seng - bilstol med base - regn trekk - myggnetting - bleiebøtte - leketeppe - himmelteppe - babycall til den nette sum av 10 000 kr! ikke galt det vil jeg si! og da er vi klare til babyen kommer... gubben fant også noen smokker han synes var kule så han fikk den ene på kjøpe og betalte 49 for den andre... kostet 49 kr stykk men de var med morsom skrift på da! Men det var veldig moro å gå å titte sann! Blir lissom ikke så lenge igjen nå da! har termin i januar men fare for at han kommer litt føre siden jeg allerde har hatt permature rier
Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 så kjekt da!! jeg skrudde opp senga til lille adrian i dag,fikk tårer i øynene når alt var ferdig,uroen har jeg hengt på plass også,den spiller den søteste musikken Har også termin i januar,men har på følelsen at han kommer nå snart er i uke 34+2
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg er i uke 31+4 nå og vi tipper han kommer i romjulen! Håpe på at han holder seg der så lenge som mulig '
Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 skal ta meg en tur opp på føden senere i kveld jeg,har jo hatt maserier i natt og i dag,og blitt skikkelig dårlig i magen,så jeg vil sjekke at alt er okay. vil jo helst ha han inne der til uke 37,men vi får se hva di sier...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 uff. Ja får håpe han holder seg der så lenge som mulig! Er jo det beste det! Lykke til i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå