elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er 28+3 idag med tvillinger. En gutt og ei jente som foreløpig ligger i hode og seteleie. Er blitt sykemeldt ut resten av svangerskapet uten annen grunn at det er 2 stk som jeg skal ruge på og ta vare på inni der. Har vært i fin form hele tiden, helt til søndag. Da kom alt som kasta på meg. Feber-varm og kald om hverandre,spysyka- har spydd i 2 døgn nå og klarer ikke å holde på noe, og i morgest våknet jeg jammen til halsbet og. Er det mulig? At det går an å være så trøtt og slapp er helt utrolig. Mannen fikk meg til legen, så nå har jeg fått penicillin for halsen. Hvis jeg fortsetter å spy og ikke klarer å holde på noe veske ville legen legge meg inn på sykehuset i morgen for væskebeh. Noe som er det siste jeg vil! Så jeg prøver og prøver så godt jeg kan. I kveld skulle vi vært på tvillingkurs, noe som seff utgår for min del. I morgen hadde vi inv til selskap da eldstejenta fyller 8 år. Men kakebaking og familieselskap står ikke øverst på listen min nå så regne med den feiringa blir noe amputert. Jaja.. får xxxxx fingrene for at alle dritten forsvinner ut av kroppen min snart! Og at resten av 3 trimester blir bedre enn brgynnelsen:o)
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ojoj, ja høres virkelig ut som du får kjørt deg om dagene!! Du får være glad at halsbetennelsen og spysyken kom nå, så er du i allefall kvitt det i god tid før fødselen! Det blir nok spennende med tvillinger. Og travelt da... :-) Har ei venninne som har tvillinger, gutt og jente, på 2 år nå. Hun sa at det første året var litt tøft, men så er det helt fantastisk også! De får jo så mye glede av hverandre når de begynner å bevege seg rundt! Lykke til gjennom 3.trimester! :-)
Mamman til M&E Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Huff da, håper du blir bedre snart! Uansett velkommen inn hit :-)
2SønnerSmå Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Velkommen så mye inn hit til oss,god bedring og lykke til med tvillingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå