Gå til innhold

Facebook, venner, bekjente eller nettverksbygger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere og flere som er på Facebook blir "venner" med mennesker de aldri har møtt, ikke kjenner og sannsynligvis aldri kommer til å møte.

Jeg har gamle kjente som jeg har kjent en gang i tiden, gått i klasse sammen med, vært i forening/klubber med, blitt kjent med på ferier og i real life.

Ønsker overhodet ikke å bli overvåket av mennesker som har vist sin dårlige side eller mennesker som ikke jeg har noe godt forhold til. Har avslått kun en, og fjernet noen som jeg ikke ønsker å ha der inne snokende i mitt liv.

Hva slags fjesbooker er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel omtrent som deg, men må innrømme at jeg er blitt venner med et

en del personer som jeg omtrent ikke husker.........

Har måtte spørre veninnen min som har gått i klassen min siden 1.

Og da kommer uttaleser som "jammen hun gikk jo i paralellklassen vår i 9 år!" ol..........hehe.........tror jeg var særdeles selvsentrert i den tiden,

og så flyttet jeg jo fra plassen i 9 kl. og har nesten ikke vært der siden.

Ei lurte om vi kunne møtes, vi hadde jo såå mye å snakke om...hmmm.....vet ikke helt hva vi skulle snakke om.....Nå er jeg litt stygg..men hun sa det muligens bare for å være hyggelig ;-)

En har jeg avvist, som jeg virkelig ikke kjenner...

Ellers noen meget gode venner, litt gode venner, noen bekjente, et par jeg ikke liker, og et par venner av venner som jeg kanskje har pratet med 5 ganger...;-)

Skrevet

Jeg er ikke der inne,men har vurdert det.Å da kun for å få kontakt med et søskenbarn jeg hadde god kontakt med som lita.Jeg savner henne.Å jeg vet hun er der.Har sett bilde =)

Men det blir med tanken.

Ellers så har jeg lest for mye negativt om stedet til å ville legge ut så veldig mye der inne.Ble skremt jeg =)

Men kan tenke meg det er gøy å finne gamle kjente,lese litt og treffe nye kanskje.

Skrevet

Jeg har bare folk jeg kjenner, og faktisk også noen som jeg omtrent ikke husker, men som jeg har gått på skole sammen med for huuuuundre år siden....

Har avvist kun én, han er eller var kompis med en kompis av meg som nå er gift med advokaten til............

Jaja, litt selektiv må jeg da være ;-D

Skrevet

Er ikke på facebook jeg, har ikke tid og liker ikke det jeg hører fra jentene på klubb, hun der holder på med det eller det for det las jeg på FB, mange bruker det jo som overvåking...grøss..

Skrevet

Jeg er en selektiv fjesboker!! Legger ikke til mennesker jeg aldri har sett eller snakket med:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...