It's all about me Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har klart det kunststykke å faktisk kjøpe for mange gaver til guttungen på 2.5 år og må fjerne to stykk. Men klarer ikek bestemme meg, så hvilken av disse hadde dere fjernet: - Snurrebass (klarer en på 2.5 å bruke en liten enkel snurrebass?) - Matchbox bil (som han har sikkert 30 av fra før av, bare i andre modeller selvfølgelig) - Tog i Thomas Toget serien. (Har mange andre fra samme serien, samler på dem) - Bestikk med Lazy Town motiv - En bil som brummer og kjører av seg selv etter at du har ristet den (har en med et annet design fra før av) Må legge til at det som blir fjernet vil han selvølgelig få ved en annen anledning. Det blir bare ikke i forbindelse med julekalenderen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Legg alt på bordet, lukk øynene og plukk ut to ting.....enkelt og greit.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Gave nr 2 og 5 på lista di, selv om jeg egentlig ikke tror det er noe forskjell på hva han får nå og senere )
It's all about me Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 He he, ja jeg vet, har jo egentlig ikke noe å si. Men når jeg satt der og stirra og begynte å argumentere ovenfor meg selv hvorfor den ene eller andre burde vente ble det plutselig veldig viktig å beholde de rette tingene, ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå