Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 slutta på pillen uten å si det til mannen? dette er ikke ment for å provosere. hørte bare om ei som hadde gjort det for å bli gravid og lurte på om dette var mer vanlig enn folk tørr å si :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ja noen idioter finnes helt sikkert. Håper bare ikke det er mange. Stakkars menn. Og hvordan kan jentene bli overrasket og sjokkert over å bli forlatt når sannheten kommer frem?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Sånt er svik og blir aldri glemt. Får håpe det ikke er så mange.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 nå tørr sikkert ingen å skrive at de har gjort noe sånt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå