Gå til innhold

jeg trenger julegavetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til min "gammeldagse" bestemor på noen og nitti og min ungkars-onkel på noen og femti.

noen som har gode tips? ikke noe moderne (elektronikk o.l.) til bestemor...det blir bare pakket bort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, under 400 per hode :)

Skrevet

på www.fotoknudsen.no kan du legge inn bilde fra dataen og lage kalender, få bilde forstørret på lerret, få trykk på kopp, veske o.l.

er jo en fin gave til bestemor med bilde av baby=) kanskje en eske konfekt også faller i smak sammen med bildet.

Ungkarsonkelen din hadde kanskje blitt glad for litt selskap, fra en undulat kanskje? sikkert ikke lett...glad i cognac eller whisky? Noe fra Polet? samler han på noe?

Skrevet

Eldre mennesker trenger sjeldent noe. Så vet at min oldemor satte størst pris på ting som kunne brukes.

- bildet av oldebarna

- lys og servietter

- et pent sjal

- skopose

- konfekt

- vin

- Kurv fylt med god julemat

- glasskuler oldebarna har malt på (blir veldig fint, selv om det ikke høres slik ut :o))

Onkelen:

- vin

- konjakk

- stæsj til huset (har vel neppe så mye?!)

- kurv fylt med god julemat

- skinnhansker

Eller til begge, noe fra: www.gaversomforandrerverden.no

Skrevet

Da jeg fortsatt hadde besteforeldre selv var gavene som ble mest satt pris på vanligvis Flaxlodd og kryssordgreier + bøker, hehe. Ikke så spennende å gi, men det er jo likevel litt artig å få. Om man er typen til kryssord selvsagt.

Eller bøker med lokalhistorie? Svigermor elsker sånne ting, og kjenner ofte flere på bildene også.

Ungkarsonkel - hm... Noe godt å drikke? En god krimroman dersom han er typen som leser? Tilbehør eller gavekort på hobbyen hans (om han har noen)? Æsj, nei der sliter jeg litt, gitt.

Skrevet

mange gode tips her!

ingen av dem leser bøker, og onkel har et barskap som kunne forsynt en hær, så det er nok ikke aktuelt...tar gjerne i mot flere tips :)

Skrevet

Er onkelen din av typen ut på tur aldri sur? Da har jeg kommet over den geniale gaven i dag:o) Et ta med seg på tur røyke kit. Da kan han røyke fisken han fanger på stedet.

Hvis ikke det, er han tegneserie fantast?

Kanskje han liker dippedupper? Se på http://www.venneslanetthandel.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...