mamarama og lille banan Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 ...til min "gammeldagse" bestemor på noen og nitti og min ungkars-onkel på noen og femti. noen som har gode tips? ikke noe moderne (elektronikk o.l.) til bestemor...det blir bare pakket bort...
mamarama og lille banan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 hmmm, under 400 per hode
babygullz <3 vilde Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 på www.fotoknudsen.no kan du legge inn bilde fra dataen og lage kalender, få bilde forstørret på lerret, få trykk på kopp, veske o.l. er jo en fin gave til bestemor med bilde av baby=) kanskje en eske konfekt også faller i smak sammen med bildet. Ungkarsonkelen din hadde kanskje blitt glad for litt selskap, fra en undulat kanskje? sikkert ikke lett...glad i cognac eller whisky? Noe fra Polet? samler han på noe?
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Eldre mennesker trenger sjeldent noe. Så vet at min oldemor satte størst pris på ting som kunne brukes. - bildet av oldebarna - lys og servietter - et pent sjal - skopose - konfekt - vin - Kurv fylt med god julemat - glasskuler oldebarna har malt på (blir veldig fint, selv om det ikke høres slik ut )) Onkelen: - vin - konjakk - stæsj til huset (har vel neppe så mye?!) - kurv fylt med god julemat - skinnhansker Eller til begge, noe fra: www.gaversomforandrerverden.no
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Da jeg fortsatt hadde besteforeldre selv var gavene som ble mest satt pris på vanligvis Flaxlodd og kryssordgreier + bøker, hehe. Ikke så spennende å gi, men det er jo likevel litt artig å få. Om man er typen til kryssord selvsagt. Eller bøker med lokalhistorie? Svigermor elsker sånne ting, og kjenner ofte flere på bildene også. Ungkarsonkel - hm... Noe godt å drikke? En god krimroman dersom han er typen som leser? Tilbehør eller gavekort på hobbyen hans (om han har noen)? Æsj, nei der sliter jeg litt, gitt.
mamarama og lille banan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 mange gode tips her! ingen av dem leser bøker, og onkel har et barskap som kunne forsynt en hær, så det er nok ikke aktuelt...tar gjerne i mot flere tips
Gjest Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Er onkelen din av typen ut på tur aldri sur? Da har jeg kommet over den geniale gaven i dag:o) Et ta med seg på tur røyke kit. Da kan han røyke fisken han fanger på stedet. Hvis ikke det, er han tegneserie fantast? Kanskje han liker dippedupper? Se på http://www.venneslanetthandel.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå