Prosjekt_baby84 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Kjente dere noe i brystene før positiv test? Eller noe i det hele tatt?
lioness* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Ømme bryst og såre/hovne brystvorter, men ikke mer enn hva det kan være før ikm ellers.
Rapunzella Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde såre, ømme bryst 5-6 dager før ikm, så jeg var ganske sikker når jeg testet. Pleier ikke å ha det ellers, så det var ganske tydelig for min del, men vet at enkelte har såre bryst før vanlig mens og.
Prosjekt_baby84 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg pleier ikke ha spesielt såre eller ømme brystet før mens, hvertfall ikke nevneverdig.. Har ikke det nå heller, ikm på torsdag, tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå