Gå til innhold

Fyyy faen, har dere lest om Baby P....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fatter ikke at non kan være så grusom brutal mot ett lite uskyldig barn.. sitter å gråter nå, at værden kan være så grusom.. nei, nei, nei, nei, nei...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen å jævli!!!!

Jeg sitter å hylgriner!!

Er det mulig at mennesker kan gjøre sånn!!!

Fy faen jeg blir hatisk!!!

Stakkars lille.... stakkars stakkars lille klumpen!

Skrevet

ja, det er helt jævlig.. sånne folk skulle fått oppleve det samme selv asså...

Skrevet

fikk lest det alikevel--

Fy faen,sitter her me klump i halsen,ble rett og slett dårlig!!

hvordan kan noen gjøre slikt!!!

Skrevet

off dette var jo helt forferdelig;( kan ikke fatte og begripe hvordan man kan være så slem med sin egen unge:(

Skrevet

tror ikke jeg orker å lese dette innlegget jeg. Makter ikke fæle ting som har hendt med barn etter at jeg selv ble mor. Har blitt så bløtfisk som det er mulig å få et menneske..

Skrevet

Det er det sykeste!!!!Sånne folk håper jeg de sperrer inne og torturerer i evig tid...De fortjener ikke noe annet!!!At det går ann mot uskyldige forsvarsløse barn!!!argh!!

Skrevet

Fy faen! En så liten nydelig uskyldig gutt.. :( Får helt vondt inni meg.. Håper foreldrene får livstid og råtner i fengsel! Skjønner ikke at noen kan gjøre sånt mot et lite barn..

Skrevet

leste om dette ja, utroligt at sådanne mennesker kan få lov å ha et barn, håper de kommer til å opleve "karma".

leste også denne artikkel (dansk) og følte jeg måtte spy etter å ha set på video klippet... (advarsel dette er virkelig hårdt å se på)

http://ekstrabladet.dk/112/article1087359.ece

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Nei fy fader :(

Tårene slutter ikke å trille. Stakkars stakkars lillegutten. Har selv en gutt som blir 2 år i desember og kan ikke fatte og begripe at noen kan behandle små uskyldige barn på denne måten.

det gjør vondt helt inn i sjela mi :(

Skrevet

At det går an å bli så grusom og hjerteløs!?! Hva er det som får mennesker til å gjøre så grusomme ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...