Gå til innhold

Noen som har "klart det" etter to sa'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mitt oppi min andre sa....Foreloep likt som sist, mens kommer ikke, tester positivt (digital test) på flere tester for så å begynne å bloe ett par dager senere:(( Kan virke som det har problemer med å feste seg. Har vaert på sjekk i dag og alt er helt fint med meg. Men lege vil sjekke oss begge hvis dette skjer en gang til....Og snakket til og med om proeveroer om vi ikke får det til innen det neste halve året. Vi har ett barn fra foer så egentlig en ganske rar situasjon, litt fortvilet...

Noen tips? Noen som har hatt flere sa'er foer det klaffet?? 1-2 er visstnok greit, men tre er ugreit. Håper virkelig ikke dette skjer enda en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat hatt mitt første SA i uke 8, etter et friskt svangerskap fra før. Noen ganger kan man ha uflaks flere ganger. Før jeg ble gravid denne gangen testet jeg positivt 2 ganger og mistet etter 3 dager. Nå mistet jeg i uke 8. Men jeg er veldig optimistisk og tenker at jeg "bare" har hatt uflaks og at det vil klaffe en gang.

Skrevet

jeg har hatt 9 sa og født 2 friske barn. sist svangerskap fant di ut grunnen, men ville også gi meg noe i starten i tillegg til medisinen som gjør at egge har større sjanse for å holde seg der, kansje det er grunnen til at jeg har datteren min =) husker ikke hva det heter, men det er en krem som skal føres inn i sjeden hver dag i noen uker..fås på resept.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...