Gå til innhold

trenger litt håp

Anbefalte innlegg

Skrevet

syklusen blir bare lengre og lengre! :( på dag 53 nå :(

Er det noen der ute som hadde lang syklus som er eller har vært gravid?

Hvor lang syklus og hvor lang tid tok det før dere blei gravide?

Håper det kommer noen solskinnshistorier her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, da jeg ble gravid med nr 1 hadde jeg mens annenhver mnd... jeg prøvde ikke, men hadde ikke prev og skjedde det så gjorde det det, hadde ikke peiling på el eller syklusdager eller noe som helst den gangen, men jeg ble gravid på 2pp alså 4 mnd etter p-pille slutt.

Men nå har jeg 21 dagers syklus, rart hvordan kroppen forandrer seg.

lykke til!

Skrevet

Har du vært til legesjekk ?? Kan være du har pcos el.l.

Før jeg ble gravid med nr.1, tok jeg primolut-n for å få mensen. Var meningen jeg skulle ta to kurer med 4 ukers mellomrom (for å forhåpentligvis få igang en grei syklus), men blei gravid før andre kur :)))

Skrevet

Ja, jeg har vært til sjekk. Og de kunne ikke finne noe galt. Eller jeg tok innvendig UL og endel vanlig tester siden jeg har hatt eggstokkbetennelse.. men hvordan sjekker man at man har pcos?

Skrevet

Har egentlig ingen solskinnshistorie å komme med. Lurer egentlig på det samme som deg! Er på dag 65 jeg nå. Venter og venter, men ingenting skjer. Men nå har det seg sånn at jeg ikke har fått mensen etter p-pille slutt. Hadde jo den bortfallsbløndningen men etter det så har jeg kun hatt et par dager med spotting.. Ingenting skjer, og jeg begynner mildt sagt å bli utålmodig! Trodde ikke at det skulle ta såå lang tid :(

Skrevet

Hva med å prøve akupunktur...da fikk jeg stabil syklus...hvor resultatet be en sønn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...