Gå til innhold

April: Fy flate for en vektøkning!!!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Holdt på å dåne på kontroll hos legen i dag. Jeg har av prinsipp latt være å veie meg her hjemme siden jeg lett blir opphengt i det, men fytterakkern!!! Jeg har nå passert den vekta jeg hadde ved siste kontroll med Matilde med 4 kg! *griiiiiin* Skal jo sies at startvekta var 10+ denne gangen da, men likevel!! Dvs at jeg pr i dag har lagt på meg 5-7kg fra førgravidvekt dette svangerskapet. Og da gikk jeg ned et par tre kg i starten... *sukk*

 

Neida, jeg er ikke fanatisk og jeg syns det er helt naturlig å legge på seg både mye og lite i svangerskapet (bare så det er sagt liksom) og jeg syns ikke jeg er spesielt feit heller, men jammen fikk jeg ikke sjokk... KOmmer vel til å ende på 100kg om det fortsetter i samme takt fremover :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jeg har formulert meg helt feil, vektoppgagen i seg selv er jo helt normal, det er bare at førgravidvekta var så altfor høy, så jeg blir jo halvskremt av tallet nå som kryper opp mot 90....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener. Her og er det snart 5 kg + siden jeg ble gravid. Og når jeg ble gravid veide jeg også 10 kg + i fht til før jeg fikk Lille. Med Lille la jeg på ikke mindre enn 34 kg.....

Så hvis det blir det samme denne gang så blir det altså 44 kg + fra før noen av barna. Guuuuuuuuuuuuddddd hjelpe meg....

Da kommer jeg godt over 100 gett :-/

 

Må få mer fokus på kostholdet NÅ...Hjelp - nå ble jeg virkelig skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener ja. Den vekten er til å bli skremt av noen ganger.

Med Ermik gikk jeg opp 13 kg, samme som med Siri, men denne gangen hadde jeg ett høyere utgangspunkt. Jeg og begynte å nærme med 90 kg streken når jeg var 1/2 veis i grav. Men stoppet på 95 kg som mest. Men det raste fort av igjen og det har vært lettere å få av kg etter denne ungen enn med første mann.

Enn så lenge etter 6 mnd har jeg gått ned ca 15 kg og mer ned skal jeg nå. Holder på å går turer og trener litt her hjemme foran tv'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns eg selv la på meg mer med nummer 2 enn 1.

Men igjen med 3 og 4 så ble det jo ikke noen ting.

 

Sa ikke jordmor/lege noe om dette?

Mener og huske at me var inne på en slik diskusjo da eg gikk med Gullhår, men tar jo ikke igjen informasjonen eg fikk om hvorfor.

For magen ble mye større også.

Hvordan er det med deg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...