piha Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 hei, jeg er 38+4 og for to uker siden hadde jeg gått opp 9 kg. I forrige uke hadde jeg plutselig lagt på meg to kg, og jeg veide meg i dag og hadde gått opp en kg til siden torsdag. Har ikke spesielt mye vann i kroppen (kanskje litt), men jeg synes at det er litt voldsomt å legge på seg 3 kg på 10 dager. Jeg har ikke endret kostholdet eller vært mer stillesittende. I alle bøker står det jo at man går opp mindre eller ingenting den siste tiden, og jeg bare veier mer og mer... hmfr... noen andre som har opplevd det samme, eller kan forklare hvorfor jeg plutselig går sånn opp i vekt?
Gjøkeredet③ Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde lagt på meg 10 kilo de første 30 ukene, og var veldig fornøyd med det egentlig.. Så stagnerte det helt, og jeg la ikke på meg noen ting de neste 6 ukene.. Også plutselig fra uke 36 til 38, altså 14 dager, så hadde jeg lagt på meg 4 kilo.. Merkelig.. Har fått litt vann i kroppen, så regner med at det meste er det..
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 jeg gikk opp 3 kg på 4 dager nå i forrige uke. og det var vann viste det seg. for etter noen dager til så var vekta "normal" igjen, og jeg fikk på skoene igjen. antakelig noe jeg hadde spist. men viss man har lagt på seg veldig lite så er det ikke unormalt at kroppen hamstrer litt. når jeg var i uke 20-og -et -eller- annet, så hadde jeg ikke lagt på meg, da gikk jeg opp 6 kg på 10 dager, og nesten alt var reel vektoppgang. ifølge legen var det ikke unormalt med slike "hopp" hvis man ikke har lagt på seg så mye så langt. Men nå på slutten er det vel ikke uvanlig at vektoppgangen bare er "pent-fordelt" vann:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå