Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Med min første så tok det 30 timer, hadde ei venninne fra før som også hadde hatt en langvarig fødsel som anbefalte dette. Å det hjalp meg også, gå på sportsbutikker f.eks XXL der har de energi som taes kjapt opp i kroppen (ikke noe skummelt i innhold heller) både i tablett form og sånne muslibarer. Jeg klarte ikke å spise noe mellom riene så jeg hadde sånne brusetabletter. Tok det så klart bare når jeg visste at det begynte å nærme seg slutten og hadde kasta opp det jeg hadde i magen, for å få litt energi til å presse ut gutten (,")",)
Leonella777 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg har kjøpt druesukkertabletter på apoteket. De fins med bringebær og sitronsmak. De skal oppi sykehusbaggen!!
mor_til_2_84 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg har kjøpt druesukkertabletter på helsekosten. Tror det kostet ca 14 kr pr pakke. Ved forrige fødsel, var jeg så utafor og hadde så tette rier at jeg aldri fikk i meg noe som helst, så denne gangen skal jeg ihvertfall ha noe å suge på, som i tillegg kan gi litt energi. På helsekosten får du de i MANGE forskjellige smaker, sitron, mint, jordbær, bringebær, kirsebær, appelsin osv. Så burde være noe for enhver smak.
Leonella777 Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 HVA?? Det høres jo mye bedre ut!! Den pakka på apoteket kosta pine meg 36 kr!!! Og de hadde bare 2 smaker! Dritt apotek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå