alvam Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er det en tid barnet bør være levert innen i b.hagen eller kan en levere når som helst utpå dagen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 I bhg vår så må de være der før 9.30, for det er da aktivitetene begynner.. Også er det sånn at hvis de skal spise frokost der, så må de være der før kl 8.. Utenom det er det ingen regler..
Jerrys jente Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 I barnehagen til datteren min er kjernetiden 09.30 til 14.00. Det vil si at de går på tur klokken halv ti og kommer tilbake klokken to. Hvis noe spesielt gjør at vi må hente barnet før så kan vi hente barnet på turen.
lisje marthemora Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hos oss bør barna være komt før klokka 10.00. Da er det sammling og aktivitetene starter. Bortsett fra Onsdagen da er det bading og de som skal på den må komme før 9.
Honningmelon Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg har ikke spurt om det er noen kjernetid i vår bhg, men jeg vet at de deler inn i grupper og begynner aktiviteter kl. 09.30, så vi er der alltid før den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå