Gå til innhold

Frustrert på fastlege


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er frustrert, vært hos fastlege i dag for å ordne helsekort for gravide. Er i 10. uke. Fortalt at jeg er så utrolig sliten. Kommer meg knapt gjennom dagen. Har allerede brukt egenmeldings dager for å få hvilt litt. Kvalme blir bare værre utover dagen, må konsentrere meg om å ikke kaste opp. Jobber 100 % og har et barn på 1,5 år.

Føler behov for sykemelding, en dag eller to i uken hadde hjupet mye. Men får ingen forståelse hos fastlege.

Tenker å bytte lege, men vet ikke til hvem.

Noen som har en å anbefale i Oslo, hadde vært veldig takknemlig for forslag.

Send gjerne PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...