Megogminesmå Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er frustrert, vært hos fastlege i dag for å ordne helsekort for gravide. Er i 10. uke. Fortalt at jeg er så utrolig sliten. Kommer meg knapt gjennom dagen. Har allerede brukt egenmeldings dager for å få hvilt litt. Kvalme blir bare værre utover dagen, må konsentrere meg om å ikke kaste opp. Jobber 100 % og har et barn på 1,5 år. Føler behov for sykemelding, en dag eller to i uken hadde hjupet mye. Men får ingen forståelse hos fastlege. Tenker å bytte lege, men vet ikke til hvem. Noen som har en å anbefale i Oslo, hadde vært veldig takknemlig for forslag. Send gjerne PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå