Gå til innhold

Dere med termin 28 november


Bergensren84

Anbefalte innlegg

Skjedd noe..? Er det flere enn meg som ikke har har født ennå? Leiter etter tegn på at noe er på gang. Det eneste er at jeg må tisse bare jeg drikker en dråpe..tenker at hodet er kommet så langt ned+ kynnere og mye stikking og strekking..vet ikke om det har noe å si i det hele tatt;)

Formen grei hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke termin da, men babyen vil komme da siden jeg skal ha planlagt ks, det er bare kroppen som gjør seg klar for fødsel, jeg har det sånn også, vet ikke om det vil si at fødselen er nærme eller ikke. formen er ikke så god nå, klarer nesten ikke å gå rundt, ikke lett når man har 2 1/2 år aktiv liten jente som løper rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere i samme sit her. Har termin 27. Men er seriøst drittlei og håper bare at det skal skje noe snart. Føler at dagene nå bare går med til å vente.....Gleder meg veldig til å bli ferdig med dette, og spent på det som venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 28., er ikke spesielt utålmodig, tar alt jeg får gjort før babyen kommer som bonus :-)

Kjenner babyen er på vei nedover, har kynnere og er forberedt på at vannet kan gå når som helst. Håper jeg ikke går 14 dg over (har tenkt å reise bort i jula så det er en fordel at babyen kommer til termin så han kan nå å bli ett par uker før vi skal ut på tur), men skal klare 2 uker til om det er det som må til.

Jeg er vel en av de heldige som ikke har nevneverdige plager utover at magen er i veien og må opp og tisse 2-4 g hver natt.

Var veldig dårlig i starten frem til jeg var ca 20 uker på vei så dette er ingenting i forhold!!!!!!

Koser meg med ruging og juleforberedelser og gleder meg kjempemasse til å hilse på den nye verdensborgeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg som ser så positivt på denne ventingen;) Jeg har aldri vært noe god på det..akkurat som jeg blir helt paralysert. Prøver å holde oppe humøret,merket at det faktisk har kommet seg litt denne uken for nå kan det ikke være så lenge igjen..

Greien er at jeg har heller ikke så mye å gjøre..alt er på en måte klart og har rett og slett ikke økonomi til så mye innkjøp og sånt nå så det blir litt lange dager..Forventer mer av samboer og..sitter på en måte og tripper når han kommer hjem,vil at han skal gjøre alt så mye bedre..hehe..han kunne hjulpet meg på en måte,men den er visst utenkelig for han nå som babyen er blitt så stor..Synd,for det er vel det eneste tiltaket som reelt kan være riefremkallende..om man er moden da;) Har dere noen spesielle tiltak?

 

Formen er egentlig grei ellers,er natten som er verst..herregud kor tunge disse små vesene føles når man skal snu seg og det som er..er så vondt og hardt i magen..Og halsbrann attpåtil..

men skal ikke klage..kan gå på tur og bevege meg relativt normalt på dagtid,prøver å komme meg litt ut hver dag ellers blir jeg sprøøø..

Hvordan får dere dagene til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Termin 28. november jeg også, og begynner å bli litt utålmodig:) Formen er grei den bortsett fra at alt er et ork, og at tiden for det meste tilbringes i sofaen innimellom det lille av husarbeid jeg orker å gjøre:) Har hatt litt kynnere som har gått over i mensmurringer i mage og rygg, samt nedpress i et par uker nå. Men er ikke noe system i det, så det er vel en slags modning sikkert... Forventer ikke å føde før termin, har innstilt meg på at det ikke blir fødsel før 8. desember, det er vel siste frist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde og termin 28.nov, men lillebror bestemte seg plutseli for å komme 23. nov. I full fart... Tok 2 timer fra første rie til han var ute....

 

Ville bare trøste med at jeg kjente ABSOLUTT ingen tegn før jeg plutselig hadde rier. Det kom som kasta på meg...

 

 

Lykke til alle dere - dere har noe fantastisk i vente!

 

sender dere alt ekstra fødestøvet ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 22., men fortsatt går jeg her med magen. Har hatt så mange plager- spesielt om natten i det siste (et par uker)- Blir kvalm og uvel og sover lite. Tror hele tiden det er noe på gang. Stripping hos jordmor i går hjalp ikke. Håper jeg slipper å gå 14 dager over (dvs 13 dager da jeg har avtalt overtidstime på Ullevåll neste fredag, og regner med at de setter i gang da).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og du slipper:) Jeg har termin imorgen og synes litt synd på meg selv for at det ikke har skjedd noe,men når jeg hører om andre så er godt over skal jeg ikke klage ennå. Bør vel ikke begynne å vente før man når termin. Sliter litt med de samme tingene som deg Ellebettemor,skikkelig uvel om natten..kynnere,mageknip,halsbrann,vondt i rygg..Er vel disse tingene som gjør det ekstra vanskelig å vente..Vi trenger søvn til den store prøven. Nå er det uansett max 1 uke til du får se det lille nurket..max 2 for meg. du har ikke prøvd akupunktur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke prøvd noe - Regnet i grunnen med at veslegutten skulle komme litt før tiden i og med at han er stor og jeg har hatt så mye ubehag og kynnere i svangerskapet. Veit ikke om jeg orker å sette i gang med noe akupunktur nå- Er ingen i nærheten av meg tror jeg. Merker det tar voldsomt på humøret av å være så uvel om natten - Akkurat som deg, bort sett fra at jeg ikke har vondt i ryggen og er litt kvalm innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...