Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg ble mamma for 3 mnd siden, og alt er bare fryd og gammen! Men jenta vår sover stort sett hele formiddagen når jeg er alene hjemme med henne, og når pappaen hennes kommer hjem fra jobb, da våkner hun... Det er nesten synd å si det, men jeg kjeder meg utrolig mye når jeg går hjemme på formiddagene!! Alle vennene mine går skole to timer herfra, og naboene mine er så gamle at de kunne vært besteforeldrene mine... Det blir liksom ikke samme stasen å gå å besøke de når det er så stor aldersforskjell... Dessuten er det ingen i nærmeste omkrets som har barn på min alder... Så dagene går nå med til å bake, vaske, se tv, pc osv.... Blir litt kjedelig i lengden, og fryseren er snart full... Flere som har det sånn eller??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 ....vær glad ungen sover så du får tid til deg selv.......
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 det hadde vært mye morsommere hvis hun var litt våken om dagene, slik at vi kunne "lekt" litt!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Skjønner. Men det kommer! Mange er helt gåene fordi de aldri får tid til seg selv, ikke en gang personlig hygiene, de første månedene. Greit å ikke være der da
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Finn deg en elsker som du kan kose deg med, da blir det spenning + du får tiden til å gå. Det har jeg, en elsker som er med meg mens mannen er i nodsjøen og jobber. Jeg er ensom og trenger nærhet og en som tar vare på meg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 tror ikke det passer for alle...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Pusse opp er fin tidtrøyte når ungene sover, rydde, omorganisere, scrappe, osv osv. Jeg har ikke tid til noen av de 100 tingene jeg MÅ, langt mindre de tingene jeg har lyst til. Her er knotten 6 mnd, og storesøster 2. Skal love deg du snart merker forskjellen på din lille også, som snart kommer til å være mye mer våken:) Kos deg mens du kan, for det går heldigvis over;)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Enig med de over, kos deg mens du kan! Nå er det jo tid for å lage julekalendere, da kan du scappe de, og lage album til babyen, strikke tøy, å jeg skulle virkelig ønske jeg hadde 3-4 uker nå hjemme med en sovende baby! Før du vet ordet av det så er det full rulle med jobb, barnehage og husarbeid, så bare nyt tiden du.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 hehe... kanskje jeg burde være glad for at hun sover... Skjønner at det er slitsomt med de barna som skriker hele tiden også da.. Og til deg over her som foreslår at jeg burde finne meg en elsker... Du er patetisk du... Har nettopp fått barn, og når du kjeder deg finner du deg en annen mann mens din egen er ute på nordsjøen??? Fatter ikke at du har samvittighet til det... Og i tillegg har du barnet ditt i samme hus?!? Nei, heldigvis har jeg funnet meg en mann jeg elsker over alt på jord, og det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å finne meg en annen!! Men lykke til da, så får du se hvor lenge det varer før naboer/venninner og ikke minst mannen din oppdager det... Så finner du ut hvor jævli smart det var...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Vel, jeg tenker som så at jeg skal ha det godt. Og jeg trenger jevnlig sex. Så hvorfor ikke. Heldigvis så er det ingen av naboene eller venninene mine som kommer til å tro noe slikt da dette er bestekameraten til mannen min som igjen er fadderen til ungen. Så hvis han vil besøke fadder barnet sitt så må han jo få lov til det Vi lever i det mer moderne nå, utroskap blir ikke sett så ned på som før. Og dette er jo noe de fleste gjør i dag. Det er jo ikke for kjærligheten men kun ren sex
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Utroskap blir ikke sett ned på?? Nehei.. Syns litt synd i deg og omgangskretsen din, hvis utroskap er helt ok.. For ikke å snakke om mannen din og barna!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 "Tenker som så at jeg skal ha det godt" Herregud, snakk om egoistisk tankegang da gitt!! Trenger jevnlig sex?!? Det gjør vel jeg også, men jeg går ikke å finner meg en annen fordi!! Aner ikke hvor du bor, men her jeg bor blir utroskap sett like mye ned på nå for tiden som for 100 år siden... Og utroskap er IKKE noe de fleste gjør idag..Herregud, tror nok du lever i din egen lille boble..men tror nok ikke det tar så jævli lang tid før folk begynner å fundere på hvorfor i helvete fadderen til barnet ditt er på besøk så ofte... Vi har 4 faddere til barnet vårt, men det er ingen av dem som er på besøk hver dag liksom... Fader, skjerp deg kvinne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå