Gå til innhold

genialt produkt til oss som ammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte bare jeg skulle gi et lite tips til alle dere som er i samme situasjon som meg selv. Jeg kjøpte for litt siden et ammesjal på kvinneverden.no som er helt genialt! Du knyter det rundt nakken og har det over barnet når du ammer. Det er bra med luft under og en bøyle som lager en fint tittehull slik at du kan følge med på barnet. Dette gjør det veldig enkelt å amme hvor som helst uten å tenke på om du blotter deg for hele verden. Sjalet finnes også i utrolige mange søte mønstre og farger. Kan absolutt anbefales.

Hilsen fornøyd mamma

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Jeg har også kjøpt det etter å ha fått tips om det her på BiM.

Babyen er fortsatt i magen, så jeg har ikke fått prøvd det enda, men synes løsningen var helt super, og jeg vet jeg kommer til å være kjempefornøyd med å bruke det!! :-)

Veldig fint var det også! :-)

Leveringstiden skal også roses. Tror jeg fikk det etter 4-5 dager!

Skrevet

Oioioi, sånt skal jeg og kjøpe når jeg får lønn!hehe:D

Ser jo helt genialt ut, og kjempefine mønstre også:)

Tusen takk for tips!

Skrevet

Jeg brukt ammesjal i et halvt år nå og er kjempefornøyd. Er ikke av dem som føler meg like komfortabel med å sitte på tettpakkede cafeer med brystet ute. Har en datter som er meget glad i å slippe taket og titte på alt livet rundt seg. :-)

I sommer var det godt å ha det når jeg ammet ute også. Og tepper og annet faller jo bare ned.

Skrevet

kan en bære barnet også i dette sjalet? Jeg hadde tenkt å kjøpe ringsjal som en jo også kan amme i men ble litt i tvil nå...

Skrevet

Genialt! Tror ikke man kan bære... Se mer på denne linken: maternityandnursing.co.uk. Se under products-breastfeeding.

Skrevet

ang det sjalet! jeg har kjøpt det :) ser flott ut, ekke det, men HVORDAN skal det brukes? skal det bare henge foran baby og bryst? skal jeg surre ungen inn i det? og hva er det hjørnet hvor det er forsterket og sydd på til???? er litt forvirra. for sjalet er jo bare en firkanta stoffbit med spile i og nakkerem...

Skrevet

Jeg pleier å legge sjalet over og deretter under datteren min. Det geniale er at spilen gjør at jeg hele tiden har kontakt med henne når jeg ammer. Fremfor å sitte med et teppe faller ikke sjalet ned eller "klapper sammen" så man ikke ser barnet sitt.

Hjørnet med plysj er greit å bruke for å tørke gulp.

Skrevet

Jeg glemte å si at det ikke er mulig å bære babyen med dette. Er noe helt annet enn bæresjal.

Skrevet

hvilket har dere valgt? Det med enkelt eller dobbelt stoff? og hva er fordelene med dobbelt stoff?

Skrevet

Nei, dette ser jeg på som et stooort skritt bakover!! Skal vi liksom måtte skjule oss når vi ammer igjen nå da? Hvem ønsker det tilbake, at selv i eget hjem må mor gå i et annet rom og amme? Ser det for meg hvis dette ammeteltet blir populært, de som ikke har de blir uglesett når de prøver å gi en sulten baby litt mat på trikken. "Hun kunne i det minste prøve å være LITT diskre"

Skjønner det er artig, fint sjal og alt, men uff, ikke la dette bli det nye.

Pakke inn den stakkars ungen, styr og stell med tepper bare for å gi en påtår.

Skrevet

Hmm tror du har misforstått litt jeg. Jeg skal da ikke bruke dette for å skåne andre. Jeg gjør dette for min egen del. Det er ikke alle som har like lett for å sprade toppløs om sommeren selv om jeg ikke kritiserer dem som gjør det, det er heller ikke alle som liker å vise brystene til alle selv om det er verdens naturligste ting å amme. Jeg har store bryster og fant det nesten umulig å skjule de ved amming forrige gang. Det ente med at jeg satt sammenkrøpet og holdt på barnet, puppen og genseren på engang. Ble ikke særlig god ammestilling for og si det mildt.

Tror ikke dette blir en ny slager i Norge, men tror nok det er en fin ting for kvinner som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...