Gå til innhold

April: En aldri så liten oppdatering herfra:)


Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Først av alt må jeg si; fy flate så flinke enkelte av dere er til å holde liv i leieren! Bra jobba! Selv sitter jeg med svart samvittighet for at jeg ikke klarer følge med;)

 

Jeg har jo vært fullt sykemeldt i starten av svangerskapet, for så å gå over til aktiv sykemeld i to uker. Det resulterte i at jeg var på jobb mer enn 100%, men til andre klokkesletter enn vanlig. Da følte jeg i grunn litt av poenget med sykemeld var borte. Så nå har jeg jobba fullt i ei uke, men fått tilpassa klokkeslettene slik at jeg slipper begynne kl. 07. Kommer når jeg er ferdig å kaste opp om morgenen, og jobber lenger utover ettermiddagen. Da får jeg iallefall bet. overtid om jeg går mer enn 100% (noe jeg absolutt ikke bør, da formen ikke er betraktelig bedre...). Men ser jo at utnyttingen begynner med en gang. Er nå tilbake med masse bakvakter på netter, samt jobba dobbeltvakt i helga (15 timer...). Var hos jordmor i forrige uke, og hadde en heller lite imponerende hb. Så nå håper jeg trøttheten snart gir seg etter hvert som jernet stiger.

 

Ellers ser det ut som alt går bra i magen:) Fikk høre hjerte forrige uke:) Skal på ul 10. des, er megaspent på kjønnet:) Noen som føler de har "inside information" til meg? hehe..

 

Gratulerer så mye med ul Aprilbaby! Strålende at alt var i orden.

 

Nei, nå får jeg spise litt her, og satse på at hodepinen gir seg før jeg skal på kveldsvakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gratulasjon. Så fint at alt grå "bra" med deg og. Du må passe på så ikke jobben utnytter deg. Husk at det faktisk bare er en jobb...mens spira er alt. Jeg synes virkelig du har sosiale vektig grunner til ikke å kunne beordres til overtid/dobbelvakter nå. Kanskje legen kan skrive en erklæring på at dette ikke tillates av medisknske grunner.

Det blir spennende 10.12, da. Vil dere vite kjønn? Du må komme inn her og avlegge rapport da. Blir spennende å se hvor tette terminer vi får.

Vår endelige og offisielle er 2. mai. Noe senere enn først beregnet.

 

Koselig å se deg innom her. Kom inn når du har tid. Lykke til videre og TA DET MED RO :-)

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg igjen. Du må passe på deg selv og la jobben være som aprilababy sier spiren i magen er alt.

Blir spennende da å høre når termin blir og hva det blir for kjønn.

 

Du får spørre Yaddaline for hun har blitt flink til å gjette kjønne her inne hehe.

 

Lykke til videre og ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...