flypapir Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Skal skrive handleliste til svigerinna mi, men husker ikke helt hva jeg trenger. Kommer på; -ammeinnlegg i ull, evt engangs (brukte aldri engangs sist) -melkeoppsamler (er vel kjekt å ha?) -nye sutter til tåteflaskene, sånn i tilfelle det blir behov -salve -paracet el.l Hva annet skal dere ha?
MintCondition Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg skal ha *ammeinnlegg (engangs, har ull fra sist) *nesesuger *mesoft-kompresser til vask Salver etc ser jeg an, gikk gjennom ting etter jenta vår her om dagen, og vi har ENDA en salve vi kjøpte d ahun ble født for snart 3 år siden..haha. Den ble kastet gitt...vi har i grunnen aldri brukt særlig mye salve.
Gulljnta Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Når jeg var gravid kjøpte jeg *nesesuger *mesoft *innlegg i ull (to pakker) *klorhexidin til navlen (fikk beskjed om å ikke bruke pyrisept) *baby q-tips *inotyol salve *en god babyolje hmm sikkert noe mer, men kommer ikke på alt nå, men mesoftene er gull verdt og det samme med inotyol salven til sår stump. Dersom hun blir litt tørr etter bading har vi bare på henne litt babyolje når hun fortsatt er litt fuktig og da blir hun myk og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå