Gå til innhold

Flere som har tenkt som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var barn syntes jeg alltid det så stygt å se på de fleste voksne som hadde kjeften fulle av masse amalgamfylte jeksler. Ofte så jeg folk med jeksel på jeksel fulle av svarte stygge fyllinger. Jeg syntes det var både stygt og nesten vemmelig å se på. Da jeg var tenåring fikk jeg en periode mange amalgamfyllinger selv, og da var jeg så lei meg. Det jeg alltid hadde syns var så stygt på andre skulle jeg nå få selv, men senere har jeg skiftet ut samtlige amalgamfyllinger og erstattet de med hvite fyllinger. Jeg er sjeleglad jeg kan gape foran speilet og se meg selv med bare hvite tenner. Amalgam er noe av det mest skjemmende som finnes, syns jeg. Er det flere som tenker som meg om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, lite å tenke på idag eller? Går da ikke rundt og glaner folk INNI munnen.... Fint at du har byttet ut amalganen din da, men hadde det vært fint å begynne å pusse munnen også kanskje, så slipper du fyllinger overhode både amalgan og hvite..

Skrevet

Enig, amalgamfyllinger er ekkelt å se på..... Jeg har heldigvis aldri hatt hull så det trenger jeg ikke å tenke på selv...

Skrevet

Bra du har fått vekk amalgamen ihvertfall. Svært helseskadelig!

Skrevet

......hva med å skrive i overskriften hva det handler om? Så slipper vi å lese om tenner hvis vi ikke vil....... Kan ikke regne med positive kommentarer fra oss som driter i det du skrev.

Skriv ordentlig overskrift, du!

Skrevet

Nei, man går ikke og glaner inn i munnen på folk, men det er ikke til å komme fra at når man åpner munnen tilfeldigvis fordi man ler høyt, synger, gjesper,... så vil det være godt synlig for alle og enhver hvis man har masse svarte plomber i samtlige jeksler. Amalgam tetter hull, men de ødelegger tennene rent kosmetisk.

Skrevet

Er det bare jeg som syns at amalgam rett og slett er svært skjemmende og uestetisk? Eller syns dere jeg er ekstremt forfengelig som aldri har fordratt amalgam?

Skrevet

Hahaha... Merkelig, det var min første tanke også; "Nøffemor?" :)

Skrevet

Vet du, jeg gidder ikke å mene noe om dette .... Du får nok finne på noe anne for å få oppmerksomhet idag. Noe som er LITT mer intressant..

Skrevet

Det er da vel faen meg ikke noe galt i å uttrykke at jeg syns amalgam er veldig stygt å se på!??

Skrevet

ha ha ha jeg tenkte også med en gang : Nøffemor? ha ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...